• پنج شنبه 24 اسفند 1402
  • الْخَمِيس 4 رمضان 1445
  • 2024 Mar 14

دستفروشان تهران شناسنامه‌دار می‌شوند

مدیریت شهری قصد دارد با کمک دولت، مشاغل سیار و بی‌کانون را ساماندهی کند
حضور دستفروشان در سطح شهر گریبانگیر تهران و اهالی‌اش شده است، این مسئله در روزهای منتهی به عید شدت بیشتری می‌گیرد، موضوعی که شهرداری تهران برای رفع آن با تکیه بر برنامه‌های بلندمدت خود وارد میدان شده است تا یک‌بار برای همیشه نسخه نابسامانی‌های دستفروشی را بپیچد.
موج جدید مبارزه سیستمی با فساد

فساد کُشی

خبر استعفای معاون‌اول قوه‌قضاییه به‌منظور ازبین‌بردن شائبه هرگونه اعمال نفوذ در پرونده فرزندانش در حالی مورد توجه رسانه‌ها و افکار عمومی قرار گرفت که این استعفا را باید مثال نقضی برای وجود فساد سیستماتیک در جمهوری‌اسلامی دانست که برخی درصدد القای آن هستند.

یک استعفا و مبارزه سیستمی با فساد

معاون دستگاه قضایی استعفا می‌کند. چرا؟ چون می‌خواهد رسیدگی به پرونده فرزندانش تحت‌الشعاع حضور وی قرار نگیرد.

یک پتروشیمی به 47میلیون نفر رسید

با واگذاری 51درصد از سهام پتروشیمی شازند از سوی بانک ملی به پالایش نفت تهران به ارزش 24هزار میلیارد تومان گام مهمی برای خروج بانک‌ها از بنگاه‌داری برداشته شد.

صفر - صفر زیر صفر

دربی بزرگ پرسپولیس و استقلال تقریبا با همان ترکیبی که پیش‌بینی می‌شد برای 2 تیم آغاز شد. پرسپولیس در غیاب مدافعان محروم و مصدومش، دفاع مرکزی را به زوج نعمتی و فرجی سپرده بود.
در شب چهارشنبه‌سوری امسال فوتی‌ها کاهش یافتند و مصدومان افزایش

یک شب و 15 قربانی

چهارشنبه‌سوری1402 در شرایطی به پایان رسید که آمارهای منتشر شده از سوی سازمان اورژانس کشور نشان می‌دهد که در این شب و روزهای منتهی به آن 15نفر جان خود را از دست داده و 4735نفر نیز در حوادث مرتبط با این شب مصدوم شده‌اند.

علم یکی از عناصر قدرت است

1403، سال پیروزی محور مقاومت است