04
پنج شنبه 24 اسفند 1402
شماره 9054
اقتصاد
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

اخطار تعزیرات به اسنپ و تپسی

بازار
دیروز رئیس سازمان تعزیرات از برخورد قاطع با اسنپ و تپسی درصورت افزایش قیمت‌ها خبر داد.
ویژه
عرضه گوشت گرم وارداتی به‌صورت لاشه به‌دلیل زمان‌بر بودن قطعه‌بندی و توزین منجر به تشکیل صف خرید در حوالی میدان بهمن تهران شده بود؛ اما از این به بعد، با تغییر سبک توزیع گوشت و عرضه آن در بشقاب‌های آماده توزین و دارای لیبل قیمت، فرایند خرید تسریع شده و نیازی به در صف ماندن خریداران نیست.
بازار مرغ در آستانه سال جدید آرام است و هیچ کمبودی در بازار وجود ندارد و قیمت‌ها هم رو به کاهش است.
مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی گفت: در شرایط فعلی تعداد واحدهای مسکونی در حال ساخت در نهضت ملی مسکن از عدد ۲میلیون‌و۴۰۰هزار واحد عبور کرده است.

یک پتروشیمی به 47میلیون نفر رسید

گزارش
با واگذاری 51درصد از سهام پتروشیمی شازند از سوی بانک ملی به پالایش نفت تهران به ارزش 24هزار میلیارد تومان گام مهمی برای خروج بانک‌ها از بنگاه‌داری برداشته شد.
سرخابی‌ها بانکی می‌شوند؟

سرخابی‌ها بانکی می‌شوند؟

سود و زیان پا به توپ شدن 2بانک غیردولتی در لیگ برتر
پس از منتفی شدن واگذاری سهام دولت در 2باشگاه ورزشی و فرهنگی استقلال و پرسپولیس به نهادهای بیمه‌ای و پتروشیمی، در تازه‌ترین تصمیم‌گیری قرار است که این سهام به 2بانک غیردولتی واگذار شود. این خبر را سخنگوی دولت اعلام کرده اما نامی از این دو بانک به میان نیاورده است.
فرودگاه‌ها به استقبال نوروز می‌روند
فرودگاه‌ها به استقبال نوروز می‌روند
ستاد سفرهای نوروزی وزارت راه‌وشهرسازی از 24اسفند تا 17فروردین فعال است و آنگونه که مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد: در این بازه زمانی، همه 56فرودگاه کشور آماده پذیرش مسافران نورزی هستند و بعد از چند سال، دوباره برنامه پایش کیفیت خدمات به مسافران نیز در این فرودگاه‌ها اجرا خواهد شد.