• پنج شنبه 15 دی 1401
  • الْخَمِيس 12 جمادی الثانی 1444
  • 2023 Jan 05

پاسخ به 40شبهه مهم حجاب

فلسفه پوشش در مکتب اسلام چند چیز است. بعضی از آنها جنبه روانی دارد و بعضی جنبه خانوادگی و بعضی دیگر جنبه اجتماعی و بعضی مربوط است به بالا بردن احترام زن و جلوگیری از ابتذال.
رهبر معظم انقلاب در دیدار زنان فرهیخته عنوان کردند:

تو دهنی دختران ما به فراخوان کشف حجاب

رهبر معظم انقلاب صبح دیروز چهارشنبه در دیدار صدها تن از زنان فرهیخته و فعال در عرصه‌های فرهنگی با ابراز خرسندی فراوان از مفاهیم عالی و برجسته در سخنان شماری از میهمانان، افزودند: پیشنهاد استفاده از زنان فرهیخته، دانشمند، فرزانه و مجرب در رده‌های گوناگون تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری کشور، موضوع مهمی است که ذهن من را نیز مدت‌ها‌ست مشغول کرده.

یک سخنرانی غبطه‌برانگیز

حدیث بالاسر این است: «اکثر الخیر فی النسا». بیشتر خوبی‌ها از زنان است. بنر مقابل سخنران نیز چنین است: «امام خمینی: زن مبدا همه خیرات است.» حالا سخنان رهبر انقلاب را از داخل این پرانتز در جمع بانوان مرور کنیم.

هر ماه یک‌ دروغ علیه شهرداری

دروغ‌سازی علیه نهادی که هر روز مردم با آن بسیار سروکار دارند، جز مختل شدن امور حیاتی شهر و خدماتی که شهروندان دریافت می‌کنند، نتیجه دیگری ندارد.

تعداد سهامداران به 42میلیون نفررسید

سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار اعلام کرد: با ثبت‌نام ۴۱۱هزارسهامدار جدید در سامانه سجام، در فصل پاییز امسال، تعداد سهامداران ثبت ‌نام‌کننده در این سامانه از ۴۲میلیون نفر عبور کرد.
شاهین ایزدیار، قهرمان شنای پارالمپیک برای کسب بیش از 50مدال طلای جهانی با هیجان‌های منفی‌‌اش جنگیده

شیرجه در دل ترس

بر خلاف تصور برخی‌ها که گمان می‌کنند معلولیت مانع پیشرفت و موفقیت می‌شود، اما یکسری انسان‌ها با عملکرد خوب‌شان ثابت کرده‌اند که به‌معنای واقعی کلمه معلولیت، محدودیت نمی‌آورد و در عرصه‌های جهانی به خوبی درخشیده و افتخارآفرینی کرده‌اند.

آلوده‌ترین شهرهای جهان در ۱۲ دی ۱۴۰۱

در همشهری آنلاین بخوانید