09
پنج شنبه 15 دی 1401
شماره 8682
روز هفتم
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

موفقیت در تنگنا

نام آوران
«هاشمیه متقیان» عضو تیم ملی پارادوومیدانی است که در خردادماه سال1365 در روستای ملاشیه اهواز به دنیا آمد.
ویژه
با شروع بارش‌های زمستانی و سفیدپوش‌شدن کوه‌ها، پای هر دامنه‌ای که اندک شیبی دارد، عده‌ای به بازی و تفریح مشغول می‌شوند.
وضع اقتصاد فوتبال ایران به‌گونه‌ای است که باشگاه‌های متمول هم توان خرید ستاره‌های گران قیمت و حتی پا به سن گذاشته اروپایی را ندارند.
درون‌گراها نه افسرده‌اند، نه مردم‌گریز، نه خجالتی. این تصورات نادرست درباره درون‌گرایی باعث می‌شود نه‌تنها رابطه فرد درون‌گرا با اطرافیان دچار مشکل شود بلکه عاملی است برای اینکه افراد در تشخیص و شناخت این تیپ شخصیتی خطا کنند.
اگر از تفریح‌های متنوع تابستانی بگذریم، اصلی‌ترین هیجان و تفریحی که در زمستان از آن یاد می‌شود، اسکی و برف‌بازی است.
ورود پله به ایران و مواجهه سوپراستارهای وطنی با مشهورترین فوتبالیست تاریخی یکی از مهم‌ترین اتفاقات تاریخ فوتبال ایران است که با گذشت چند دهه هنوز درباره آن صحبت می‌کنند.
قهرمانان قصه‌ها معمولا افرادی هستند که مسیر دشوار و طولانی را برای رسیدن به موفقیت پشت‌سر می‌گذارند و از دل تاریکی‌ها راهی به‌سوی روشنی باز می‌کنند.
شاهین ایزدیار، قهرمان شنای پارالمپیک برای کسب بیش از 50مدال طلای جهانی با هیجان‌های منفی‌‌اش جنگیده

شیرجه در دل ترس

بر خلاف تصور برخی‌ها که گمان می‌کنند معلولیت مانع پیشرفت و موفقیت می‌شود، اما یکسری انسان‌ها با عملکرد خوب‌شان ثابت کرده‌اند که به‌معنای واقعی کلمه معلولیت، محدودیت نمی‌آورد و در عرصه‌های جهانی به خوبی درخشیده و افتخارآفرینی کرده‌اند.
PDF روز هفتم
کوتاه روز هفتم
زمستان‌ها معمولا دنبال مکان‌های تفریحی می‌گردیم که سرپوشیده و محفوظ باشند. چه بهتر که این مکان‌های دیدنی، در طبیعتی چشم‌نواز قرار گرفته باشند.
تفریح و هیجان، لحظه‌ای است و خاطراتش تا ابد وجود خواهد داشت.