• سه شنبه 13 دی 1401
  • الثُّلاثَاء 10 جمادی الثانی 1444
  • 2023 Jan 03

آلودگی سیاسی

«برکنارش کنید.» روزنامه سازندگی با این تیتر علیرضا زاکانی، شهردار تهران را مقصر اصلی آلودگی هوا معرفی کرده و خواستار استیضاح و برکناری او شده؛ اما چه چیزی زمینه‌ساز این موضوع شده است؟
مسیر دستیابی به حاج‌قاسم‌

خیلی دور، خیلی نزدیک

بزرگ‌ترین دیوارنگاره ایران با تصویر شهدای 4 دهه اخیر رونمایی شد

راز دستیابی به حاج قاسم

حاج قاسم اسطوره غیرقابل تکرار نیست. چقدر دوست داشتنی و امیدوار کننده است این توصیه و تذکر رهبرانقلاب: «کاری نکنیم که شهید دست‌نیافتنی شود.»

در وصف شهید حاج قاسم

انسان‌های بزرگ زندگی و حتی مرگشان نیز بزرگ و مؤثر است. سردار رشید حاج‌قاسم سلیمانی یکی از آن شخصیت‌های بزرگی است که هم دوران زندگی درخشان و اثربخشی داشته است، هم عروج و نحوه شهادتشان سرشار از برکات و آثار ماندگار برای نظام و انقلاب و اسلام بوده است.

راستی‌آزمایی حرف‌های روحانی

با وجود گذشت چند روز از اظهارات رئیس‌جمهور سابق درجمع تعدادی از استانداران دولت‌های یازدهم و دوازدهم، واکنش‌ها به سخنان حسن روحانی همچنان ادامه دارد؛ سخنانی که واکنش مقام‌های دولت سیزدهم و البته طیف گسترده‌ای از اصولگرایان منتقد عملکرد او را به‌همراه داشته ‌است.

دفاع دیجیتال علیه تقلب

این روزها بار دیگر گزارش‌ها درباره لو رفتن سؤالات امتحانات نهایی جنجالی شده است.
از ابتدای سال تاکنون اتفاق افتاده است

فروش 25هزار دستگاه خودرو در بورس‌کالا

روز دوشنبه با عرضه 502دستگاه لاماری، تعداد خودروهای فروخته‌شده در بورس‌کالا، از ابتدای سال تاکنون، به مرز 25هزار دستگاه رسید. ارزش کل خودروهای فروخته‌شده در این بازار 15هزار میلیارد تومان بوده است.

طرحی برای پایان سوداگری و سفته‌بازی