• سه شنبه 19 مهر 1401
  • الثُّلاثَاء 15 ربیع الاول 1444
  • 2022 Oct 11

ورزش قهرمانی مایه افتخارملی

بیانات رهبرمعظم‌انقلاب در دیدار دست‌اندرکاران کنگره شهدای ورزشکار و جمعی از مادران شهدای ورزشکار که در تاریخ ۲۰شهریورماه ۱۴۰۱ برگزار شده بود، صبح دیروز در محل برگزاری این همایش در تهران منتشر شد.به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار با اشاره به تصریح قرآن کریم به زنده بودن شهیدان، گفتند: شهیدان به جامعه ایمانی بشارت و دلگرمی می‌دهند که مجاهدت در راه خدا با وجود دشواری‌ها، عاقبت بسیار خوبی دارد .

روبات‌های‌آشوب ساز مشغول کارند

ماجرای میلیونی‌شدن یک هشتگ که رسانه وابسته به دربار سعودی بر آن تأکید زیادی دارد، این روزها به یک پدیده جالب در حوزه فضای مجازی تبدیل شده است. به ادعای این رسانه، هشتگ مهسا امینی اکنون رکورد یک هشتگ در فضای مجازی را شکسته است. اما واقعیت ماجرای هشتگ‌ها چیست؟

بی‌اعتبارسازی امپراتوری دروغ

همانگونه که پس از 2قرن به اینجا رسیدیم که در حوزه دفاعی- نظامی تذکر دهیم که «دوران بزن‌دررو تمام‌شده است» در حوزه رسانه نیز روزبه‌روز توانسته‌ایم راهبرد «بی‌اعتبارسازی» را برای جریان زر و زور و تزویر جهانی رقم بزنیم.

پایان تخلف ساخت‌و ساز در شمال تهران

مدیریت شهری بناهایی که در محدوده‌هایی از منطقه یک تهران با تخلف قدعلم می‌کنند، را زیر ذره‌بین برده است
درست در قلب شمیران، بنایی در حال احداث است که کاملا توی ذوق می‌زند؛ ساختمانی بلندمرتبه که ساخت آن در سال 1397شروع شده و قرار بوده تا اواخر سال 1399به پایان برسد.

بافت‌های تاریخی پایتخت جان می‌گیرند

مدیر بافت و بناهای تاریخی شهر تهران از اجرای برنامه‌های کوتاه‌مدت و میان‌مدت برای احیا و باززنده‌سازی بافت تاریخی تهران خبر داد. نیما‌نیازمند گفت که احیای هویت معماری و شهرسازی در محدوده حصار صفوی و ناصری مهم‌ترین مأموریت مدیریت شهری است.

افزایش حقوق پرستاران به‌زودی

معاون پرستاری وزارت بهداشت از نهایی شدن اجرای قانون تعرفه‌گذاری جدید برای خدمات پرستاری و افزایش حقوق پرستاران در هفته‌های آتی خبر داد و گفت: گرچه قرار بود اجرای این قانون تا پایان شهریورماه عملیاتی شود، اما وجود برخی مشکلات مانع از انجام این کار شد.

کاهش 11درصدی سهم تهران از جرایم کشور

بیشتر از 5سال از زمانی که مسئولیت فرماندهی انتظامی پایتخت را بر‌عهده گرفته می‌گذرد و در این مدت در متن بسیاری از حوادث تلخ و شیرینی که در تهران رخ داده حضور داشته است.

ایران جزو 20کشور تولیدکننده زباله

در همشهری آنلاین بخوانید

درگیری مرگبار در زندان لاکان رشت

تولید «سووشون» با اجازه وارث