• شنبه 14 اسفند 1400
  • السَّبْت 1 شعبان 1443
  • 2022 Mar 05

نصب پلاک ایمن با تاییدآتش‌نشانی

طرح «پلاک ایمن» با خوداظهاری مالکان خانه‌ها و بازدید کارشناسان ایمنی آتش‌نشانی در پایتخت اجرا می‌شود
هنوز به هفته آخر سال و حوادث چهارشنبه‌سوری نرسیده‌ایم اما تعداد آتش‌سوزی‌هایی که در خانه‌ها رخ می‌دهد هم آنقدر کم نیست که تصور کنیم آپارتمان‌های 5-4طبقه در مقابل این دست اتفاقات خطرناک ایمن هستند.
ریزگردها به 8 استان هجوم آوردند

پیشنهاد ویژه برای مهار ریزگردها

ریزگردهای وارد شده از کشور عراق، اردن و سوریه روز گذشته جمعه 13اسفند هوای لرستان، کرمانشاه، اصفهان، ایلام، همدان، مرکزی، کردستان و خوزستان را تحت‌‌تأثیر قرار داد به طوری که علاوه بر کاهش کیفیت هوا و دید افقی، پرواز فرودگاه‌های دزفول، اهواز و کرمانشاه را لغو کرد.

جنگ درون‌تمدنی و تنظیمات‌ما

وقتی آمریکا از برجام خارج شد، طی سرمقاله‌ای در روزنامه جوان از روحانی تشکر کردم و نوشتم که گرچه شما به دستاوردهای مدنظر در 2سال مذاکره و چند سال علافی دست پیدا نکردید، اما دستاورد بزرگی را رقم زدید.

«بیرقدار»؛ غافلگیری روسیه توسط اوکراین

استفاده اوکراین از پهپادهای بیرقدار ساخت ترکیه، بار دیگر بر اهمیت استفاده از پهپادها در جنگ‌های قرن 21 افزوده است
جنگ میان روسیه و اوکراین تا به امروز، آنطور که انتظارش می‌رفت پیش نرفته است. تصور عمومی این بود که روسیه می‌تواند به سرعت شکستی سنگین به اوکراین تحمیل کند.

گام آخر توافق در دستان غرب

درحالی‌که برخی دیپلمات‌های غربی حاضر در گفت‌وگوهای هسته‌ای ایران و 1+4در روزهای اخیر با انتشار عکس‌های یادگاری به‌همراه تیم‌مذاکره‌کننده خود، از پایان مذاکرات در هتل کوبورگ خبر دادند، اما شواهد موجود نشان می‌دهد اگرچه کار روی پیش‌نویش توافق تقریبا به پایان رسیده، اما مذاکرات هنوز تمام نشده ‌است و همه طرف‌ها همچنان به یک اصل بدیهی اشاره می‌کنند؛ «تا زمانی که همه‌چیز مورد توافق قرار نگیرد، توافقی در کار نیست».

طلسم واگذاری سرخابی‌ها فردا شکسته می‌شود

پس از آنکه فرابورس جزئیات پذیره‌نویسی سهام پرسپولیس و استقلال را منتشر کرد، رئیس سازمان خصوصی عرضه سهام این دو باشگاه را در روز یکشنبه قطعی اعلام کرد.

تغییر نظر مجلس‌ ؛ سلبریتی‌ها باید مالیات بدهند

این‌طور که سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس می‌گوید هنرمندانی که در سال بالای ۲۰۰میلیون تومان درآمد دارند باید مالیات بپردازند.

نظرسنجی‌ها درباره نقش بایدن در حمله پوتین به اوکراین چه می‌گویند؟