• دو شنبه 20 بهمن 1399
  • الإثْنَيْن 25 جمادی الثانی 1442
  • 2021 Feb 08

تشکیل کمیته‌های واکسیناسیون در استان‌ها

کمیته‌های واکسیناسیون با هدف حفظ اعتماد، مشارکت عمومی و هماهنگی دستگاه‌ها و نهادهای مختلف، وارد فاز اول تزریق واکسن کرونا می‌شوند
طبق اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با ورود نخستین محموله واکسن «اسپوتنیک وی» از روسیه، واکسیناسیون کرونا در همه استان‌ها از سه‌شنبه ۲۱ بهمن آغاز می‌شود.
مقام معظم رهبری در دیدار فرماندهان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش :

آمریکا تحریم‌ها را در عمل بردارد به تعهدات برجامی برمی‌گردیم

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، فرمانده معظم کل قوا صبح دیروز یکشنبه در دیدار جمعی از فرماندهان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش، بیعت تاریخی همافران با امام خمینیره در ۱۹بهمن۵۷ را یکی از شگفتی‌سازی‌های مهم و از عوامل اصلی پیروزی انقلاب و همچنین نشان‌دهنده خطای محاسباتی آمریکایی‌ها برشمردند و گفتند: لازمه استمرار حرکت پرشتاب انقلاب، حضور مردم در صحنه، کار و تلاش بی‌وقفه، اتحاد کلمه به‌خصوص میان مسئولان، اعتماد به وعده الهی و افزایش مؤلفه‌های قدرت ملی در عمل است.

ضرورت تحول در فرایند مدیریت پسماند

روز گذشته در صحن شورای اسلامی شهر تهران فوریت لایحه شهرداری تهران درخصوص طرح جامع مدیریت پسماند را تصویب کردیم.

از واکسن انتظار معجزه نداشته باشیم

الگوی واکسیناسیون در شرایط اپیدمی با شرایط عادی، متفاوت است، آنچه در اپیدمی مهم است کاهش بیشتر بار بیماری است، اما از آنجایی که در اپیدمی‌ها، واکسیناسیون عمومی مطرح می‌شود توجه به این نکته بسیار مهم است که هیچ کشوری نمی‌تواند در کوتاه ترین زمان، تمام تقاضا برای واکسیناسیون را پاسخ دهد.

برنامه‌ای برای حل مشکل 50 ساله پسماند تهران

تصویب یک فوریت لایحه «طرح جامع مدیریت پسماند شهر تهران» که تدوین آن حاصل تلاش 2ساله یک تیم دانشگاهی و اجرایی است و در افق 20ساله مشکلات پسماند پایتخت را حل می‌کند، مهم‌ترین دستاورد دیروز شورای شهر تهران بود.

پوتین، کرونا و پروتکل‌های دردسرساز

نتیجه شیوع کرونا برای ولادیمیر پوتین، دورکاری اجباری بوده است. او یک‌سال گذشته را به دور از دفتر کار خود در کاخ کرملین، و در اقامتگاه «نوو اوگایوو» در حومه غربی مسکو گذرانده؛ اقامتگاهی که از سال2000 به بعد به‌عنوان اقامتگاه اصلی رئیس‌جمهور روسیه مورد استفاده بوده است.
تجدید‌میثاق مدیران‌شهری با آرمان‌های امام ره

وحدت، رمز تداوم انقلاب

مراسم تجدید میثاق مدیران شهری با آرمان‌های امام خمینی ره با حضور شهردار تهران، رئیس و اعضای شورای شهر، معاونان و شهرداران مناطق، برگزار شد.

قطار ایرانی روی ریل متروی تهران1400