20
دو شنبه 20 بهمن 1399
شماره 8156
صفحه‌آخر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
همین چند روز پیش بود که کلیپی دیدم از یک استندآپ کمدی، از فردی گمنام در فرحزاد تهران. البته شاید این کلیپ برای مدت‌ها پیش بوده باشد، اما من آن را تازه دیده باشم، یا اینکه تازه منتشر شده باشد.
فهرست نامزدهای دریافت سیمرغ بلورین سی و نهمین جشنواره فیلم فجر به این شرح اعلام شده‌است. در ادامه نامزدهای بخش‌های اصلی را می‌خوانید. متن کامل در همشهری آنلاین منتشر شده‌است.
طرح روز
برلین: کلاهبرداری به‌دلیل نصب مخفیانه یک نرم‌افزار روی رایانه‌هایی که بیت‌کوین استخراج می‌کرد، به 2سال زندان محکوم شده و در طول این مدت این ارز مجازی به‌شدت رشد کرد و در‌ماه ژانویه به رکورد ۴۲هزار دلار رسید.
یونان: مردی چینی در فرودگاه شهری در یونان، برای پرداخت نکردن جریمه اضافه‌بارش تمام محتویات یک جعبه پرتقال را طی نیم ساعت خورد. به گزارش سایت بریتانیای مترو، این جعبه پرتقال ارزشی معادل 5پوند انگلیس داشت و جریمه‌ای که بابت اضافه‌بار باید پرداخت می‌شد معادل 34پوند بود.

عکس روز

پارکورکارهای بوستان نیاوران
جریمه 11هزار پوندی یک جشن تولد

جریمه 11هزار پوندی یک جشن تولد

ناتینگهام‌شایر: ۱۴نفر از مهمانان جشن تولد یک کودک یکساله در بریتانیا در مجموع ۱۱هزار پوند معادل ۱۵هزار دلار جریمه شده‌اند.
کشف کوچکترین آفتاب‌پرست دنیا
کشف کوچکترین آفتاب‌پرست دنیا
ماداگاسکار: دانشمندان گونه‌ای آفتاب‌پرست مینیاتوری پیدا کرده‌اند که باور دارند کوچک‌ترین خزنده روی زمین است. به گزارش ایندیپندنت، زیستگاه این نانوآفتاب‌پرست متأسفانه جنگل‌زدایی شده، اما این منطقه اخیرا مورد حفاظت قرار گرفته ‌است و به همین دلیل همه گونه‌های آن زنده خواهند ماند.»
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
«شش‌ماه در ایران» سفرنامه ادوارد استاک، با ترجمه شهلا طهماسبی به‌تازگی از سوی انتشارات ققنوس منتشر شده است.
3روز بارانی در تهران که در ارتفاعات با بارش برف همراه بود، پایتخت‌نشینان را سر ذوق آورد.