• شنبه 20 دی 1399
  • السَّبْت 25 جمادی الاول 1442
  • 2021 Jan 09

تحریم‌ها باید فورا متوقف شود

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح جمعه در سخنانی تلویزیونی به مناسبت قیام ۱۹دی۱۳۵۶ مردم قم، بر ضرورت حراست از یاد و نام این قیام تعیین‌کننده و مضمون دینی و ضدآمریکایی آن تأکید کردند و با افتخارآمیز خواندن تولید واکسن کرونا در کشور، گفتند: حضور منطقه‎ای و ثبات‌آور و افزایش قدرت دفاعی و موشکی ایران ادامه خواهد یافت. در مورد برجام هم ما اصرار و عجله‌ای برای بازگشت آمریکا نداریم؛ مهم این است که تحریم‌ها باید فوری و کامل برداشته شود.

«پروانه» به باغ هنرآمد

جمعه‌بازار پروانه که پس از یک سال تعطیلی هفته گذشته به باغ هنر مجموعه فرهنگی گردشگری عباس‌آباد منتقل شد، دیروز با حمایت شهرداری تهران، فعالیتش را به‌طور رسمی‌ در قلب سبز پایتخت از سر گرفت.

آمریکا؛ بیماری که تب کرده است

حمله معترضان به نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا به ساختمان کنگره، حمله به سمبل قدرت در این کشور محسوب می‌شود.

ایران نیازمند امیرکبیر

بیستم دی‌ماه سالروز شهادت امیرکبیر است. صدراعظمی که از بزرگ‌ترین مصلحان تاریخ ایران بود و در دوران صدارت خود، خوش درخشید و گام‌های بلندی برای نوسازی و توسعه ایران برداشت.

هاشمی؛ قهرمان صلح

مراسم بزرگداشت چهارمین سالگرد ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ره روز پنجشنبه گذشته در حرم مطهر امام خمینیره برگزار شد.

حومه‌گردی در پایتخت

توسعه سریع شهرها و تبدیل آنها به کلانشهرهای بی‌سرو‌سامان و آلوده، معضلی جهانی است؛ به‌ویژه در میان کشورهای درحال توسعه.
مهران محرمیان، معاون بانک مرکزی در گفت‌وگو با همشهری از پشت پرده اجاره حساب‌های بانکی، برخورد با قماربازها و تحولات آینده می‌گوید

نبرد با پول‌های کثیف و حساب‌های مشکوک

مراقب حساب بانکی‌تان باشید و آن را اجاره ندهید، مراقب سایت‌های شرط‌بندی و قمار باشید و حواستان باشد که ناگهان گرفتار پولشویی نشوید. ماجرا چیست؟

مهار ترامپ