20
شنبه 20 دی 1399
شماره 8132
صفحه‌آخر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
ش - رحیم یا همان شهرام رحیم، کارمند بخش اداری شرکتی خصوصی و پرت افتاده، چند سال - حدود 18سال و 6ماه - صادقانه کار کرده بود. صبح سر وقت در اداره‌ حاضر شده بود و عصر هم درست رأس ساعتی که برایشان تعیین کرده بودند محل کارش را ترک کرده بود.
رئیس دانشگاه شریف از ساخت مدرسه‌ای توسط این دانشگاه در مناطق محروم برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ستارگان خاموش شده حادثه هواپیمای مسافربری اوکراینی خبر داد.
کاربری، در توییتر نوشت: «۵۰سال پیش در زنجان فردی دوچرخه‌ خود را جلوی مغازه مشدحسن امانت گذاشت، اما صاحب دوچرخه دیگر برنگشت،
طرح روز
جاکارتا: ثروتمند اندونزیایی برای آنکه حین پرواز به بیماری کووید-19 مبتلا نشود، بلیت تمام صندلی‌های هواپیما را خرید. به‌گزارش یورونیوز، تصاویر اینستاگرامی منتشر شده توسط مولجادی نشان می‌دهد
سیبری: زنی 80ساله در روسیه هر روز به‌مدت یک ساعت روی دریاچه بایکال اسکیت‌بازی می‌کند. به گزارش دویچه‌وله، لیوبوف مورخودووا، تمام عمرش را کنار بزرگ‌ترین دریاچه آب‌شیرین روسیه گذرانده و پس از فوت همسرش تنها زندگی می‌کند.

عکس روز

موتورسواری در هوای سرد پکن - چین
غلبه فروش خودرو‌های برقی بر بنزینی

غلبه فروش خودرو‌های برقی بر بنزینی

اسلو: در کشور نروژ طی سال میلادی2020 خودروهای برقی 54درصد کل فروش خودرو‌های جدید را به‌خود اختصاص دادند و بنابراین گوی سبقت را از خودرو‌های بنزینی و گازوئیلی ربودند.
100هزار دلار کمک به فرزندآوری
100هزار دلار کمک به فرزندآوری
چانگ‌ وون: مقام‌های کره‌جنوبی اعلام‌ کرده‌اند؛ به هر خانواده‌ای که دست‌کم 3فرزند داشته باشد معادل ۱۰۰هزار دلار کمک اعطا خواهند کرد.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
- برای ما که سال‌هاست تو صف ایستاده‌ایم این صف چیزی نیست.
«چرنوبیل» و «بمباران اتمی هیروشیما و ناگازاکی» 2عنوان کتاب جدیدی هستند که به تازگی از مجموعه کتاب‌های «چشم‌اندازهایی از تاریخ معاصر جهان» از سوی انتشارات ققنوس منتشر شده‌اند.