• سه شنبه 18 شهریور 1399
  • الثُّلاثَاء 20 محرم 1442
  • 2020 Sep 08

گناه نابخشودنی

حضرت آیت‌الله‌خامنه‌ای در بیانیه‌ای، اهانت اخیر یک نشریه فرانسوی به ساحت نورانی پیامبر اعظم صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌و‌سلّم را محکوم و با اشاره به سیاست‌های ضداسلامی صهیونیست‌ها و دولت‌های استکباری و همچنین اهداف آنها برای منصرف کردن ذهن ملت‌ها از نقشه‌های شوم برای غرب آسیا، تأکید کردند: ملت‌های مسلمان ضمن حفظ هوشیاری هرگز دشمنی‌های سیاستمداران و سردمداران غربی نسبت به اسلام و مسلمین را فراموش نکنند.

طولانی ترین خط‌‌مترو در‌امتداد البرز

رئیس شورای شهر تهران نیز در این مراسم با اشاره به حضور رئیس سازمان برنامه و بوجه اظهار کرد: آقای روحانی تأکید کردند که دولت به حمل‌ونقل ریلی توجه دارد، اما با گذشت 7سال هنوز شرایط این شیوه حمل‌ونقل خوب نیست.

درختان، نگهبانان حیات شهر

خیابان ولیعصر، یکی از زیباترین و در عین حال قدیمی‌ترین خیابان‌های شهر تهران است که 2طرف آن را درختان چنار کهنسال و زیبا فرا گرفته‌اند.
معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت و گو با همشهری:

تعاون سهم قانونی خود را از اقتصاد پس می‌گیرد

براساس اصل چهل‌وچهارم قانون اساسی، نظام اقتصادی جمهوری اسلامی ایران بر پایه3 بخش دولتی، تعاونی و خصوصی با برنامه‌ریزی منظم و صریح استوار است؛ اما آنچه عملا در 4دهه گذشته رخ داده، باعث شده است بخش تعاون در اقتصاد ایران حاشیه‌نشین باشد و سهمش از اقتصاد و تولید ناخالص داخلی به حوالی 10درصد هم نرسد.

عبور دیپلماسی از کرونا

درحالی‌که شیوع کرونا در جهان همه مناسبات اقتصادی، اجتماعی و حتی سیاسی را تحت‌الشعاع قرار داده، مسیر دیپلماتیک برای کاهش آسیب‌های کرونا فعال‌تر شده است. در هفته‌های اخیر نخست‌وزیر عراق، وزیر خارجه سوئیس و وزیر دفاع هند به ایران سفر کرده بودند و دیروز هم تهران میزبان وزیر خارجه هند بود.

جامعه را پادگانی اداره نمی کنیم

سخنگوی دولت در پاسخ به سؤال همشهری درباره انتقادات از بازگشایی مبهم و بدون دستورالعمل مشخص مدارس در سال تحصیلی جدید با وجود شیوع بیماری کرونا گفت: من فکر می‌کنم شاید مقداری در بازنمایی اخبار و مباحثی که مطرح شد سیستم اطلاع‌رسانی ما به درستی عمل نکرد.
نکوداشت پرویز دوایی در آستانه روز ملی سینما

سلام آقای دوایی!

تمام ستایش بی دریغی که سال های سال است نثار پدیده های فرهنگ غرب کرده ایم ما را ذره ای به آنها نمی چسباند.

عبور از آتش خودسوزی

شوریده‌حالان کرونا

خطر آموزش خودکشی در اخبار حوادث

قیمت دلار به 25هزار تومان رسید