• پنج شنبه 16 مرداد 1399
  • الْخَمِيس 16 ذی الحجه 1441
  • 2020 Aug 06

واکاوی وعده روحانی برای گشایش اقتصادی

روحانی: اگر طرحی که در نشست سران قوا در دست بررسی است روز دوشنبه تصویب شود و رهبری هم موافقت کنند، گشایشی از لحاظ اقتصادی در کشور به‌وجود خواهدآمد
حسن روحانی رئیس‌جمهوری، دیروز از تصویب طرحی در شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا تا روز دوشنبه هفته بعد خبرداد که درصورت تأیید مقام معظم رهبری می‌تواند منجر به گشایش اقتصادی شود.
مجموعه باغ و ساختمان تاریخی وثوق‌الدوله تا پایان تابستان به‌عنوان پارک عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرد

15باغ خصوصی بوستان‌ عمومی می‌شود

از باغات قدیمی که احتمال نابودی‌شان می‌رود تا باغ 2هکتاری وثوق‌الدوله، هر فضای سبز قدیمی را می‌توان تبدیل به بوستان عمومی کرد.

نماد شایسته‌سالاری اسلامی

بعد از آنکه مکه معظمه فتح و سوره نصر اذا جاء نصر‌الله والفتح نازل شد، تقریبا زمینه فراهم شد تا جزیره‌العرب، اسلام محمدی را بپذیرد و تقریبا قبایل دسته‌دسته به رسول اکرم و اسلام ایمان آوردند تا اینکه در سال آخر عمر پیامبرص ایشان تصمیم گرفت به زیارت خانه خدا برود و بیش از 100هزار نفر جمع شدند تا با ایشان حج را برگزار کنند.

منفعت‌خواهی نهادهای قدرت و ناکارآمدی طرح‌های شهری

طرح‌های جامع و تفصیلی و حتی طرح‌های هادی روستایی و در همین راستا طرح‌های موضوعی و موضعی شهری که در حوزه شهرسازی و معماری توسط مشاورین ذیصلاح و مراجع قانونی مربوطه طراحی، تصویب و ابلاغ می‌شود به نحو بهینه در هر سطحی از سطوح تقسیمات کشوری و شهری همانند شهرها و روستاها و در دل شهرها، محلات و مناطق به‌دنبال ارائه طریق و مدل مطلوب بارگذاری‌های شهری است.

احتمال جریمه روزانه ۱۷ میلیاردتومانی اپراتورها

در قدمی جدید برای واکنش به بی‌توجهی یک‌ماهه اپراتورها به اخطارهای دولت برای بازگرداندن قیمت بسته‌های اینترنت موبایل به وضعیت قبل از ۱۳ تیرماه، کمیسیون تنظیم مقررات روز گذشته در مصوبه‌ای جدید پیشنهاد سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای جریمه سنگین تخلف از مقررات تعرفه‌ای دارندگان پروانه سرویس‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات را تصویب کرد.
ایرج راد، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر از نمایش آنلاین و تله‌تئاتر به عنوان راه‌حل عبور از این روزهای بحرانی می‌گوید

من دو بار ناصر‌الدین شاه شدم

چهره آرام و موجهی دارد و مثل اغلب نقش‌هایش، با متانت و آرامش خاصی صحبت می‌کند.

به ما می‌گویند خواهران افسانه‌ای

جزئیات بسته حمایتی دولت از مستأجران به‌زودی اعلام می‌شود