3
پنج شنبه 16 مرداد 1399
شماره 8007
شهر
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مسئولیت اجتماعی و نکوداشت شهدای خدمت

ظهور و بروز کرونا در کشور و شهر ما با همه تلخی‌ها و تبعات اجتماعی و اقتصادی که به‌دنبال داشته است، در یک نگاه نو و همه‌جانبه می‌تواند ابعاد و زوایای جدیدی از زیست اجتماعی مبتنی بر ایثار، از‌خود‌گذشتگی و دیگر‌خواهی را در میان لایه‌ها و اقشار مختلف و گوناگون جامعه ایران را پدیدار کند.
ویژه
برنامه تصویری «سلام آقای شهردار» هرهفته از شبکه شهر پخش می‌شود و سؤال شهروندان مستقیم از شهردار تهران پرسیده می‌شود.
همه‌گیر شدن کرونا و تنش‌هایی که در جامعه ایجاد کرده است، از تاب و توان افراد جامعه کاسته است و نه‌فقط از نظر مالی که از نظر روانی هم روی افراد تأثیرگذار بوده. این تنش‌ها و نگرانی‌هایی که افراد برای سلامتی‌شان و ادامه زندگی دارند، بهانه برگزاری چهل‌ودومین گفت‌وگوی «تهران امید دارد» بود.
مجموعه باغ و ساختمان تاریخی وثوق‌الدوله تا پایان تابستان به‌عنوان پارک عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرد

15باغ خصوصی بوستان‌ عمومی می‌شود

از باغات قدیمی که احتمال نابودی‌شان می‌رود تا باغ 2هکتاری وثوق‌الدوله، هر فضای سبز قدیمی را می‌توان تبدیل به بوستان عمومی کرد.

تهران هفته بعد هم بدون طرح ترافیک است

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران از لغو طرح ترافیک تهران در هفته آینده براساس تصمیم اتخاذ شده در کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا خبر داد.
فرایند صدور پروانه ساخت به یک‌ماه می‌رسد
معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران گفت: «تلاش می‌کنیم تا شهریور امسال فرایند صدور پروانه شهرسازی را به ۱۵روز و پروانه ساخت را به یک‌ماه برسانیم.»