• چهار شنبه 21 خرداد 1399
  • الأرْبِعَاء 18 شوال 1441
  • 2020 Jun 10

بازگشت به مدارس دولتی

با وجود حذف کلاس‌های فوق برنامه و احتمال غیرحضوری بودن کلاس‌ها در پاییز امسال، تعدادی از مدارس غیر‌دولتی شهریه‌های سال بعد را افزایش داده‌اند
ثبت‌نام مدارس چند روزی است که آغاز شده اما مؤسسان و مدیران مدارس غیردولتی نه ‌تنها با توجه به شرایط احتمالی شیوع بیماری کرونا در پاییز و زمستان، تغییری در میزان شهریه و نحوه پرداخت آن نداده‌اند، بلکه یک قدم جلوتر گذاشته‌ و شهریه‌ها را همچون سال‌های گذشته 15درصد و حتی بیشتر افزایش داده‌اند.

موتورسیکلت‌های رها

تهران سال‌هاست از کرونا رنج می‌برد.

نیاز به چارچوب‌های تازه برای یک زندگی نیمه عادی

این روزها محدودیت‌هایی که حاکمیت برای مقابله با شیوع ویروس کرونا اعمال کرده بود، ‌کم‌کم در حال برچیده شدن است، اما ویروس کرونا از بین نرفته و همچنان قربانی می‌گیرد.

ایرادات طرح توسعه ساختمان مجلس

رعایت اصول بهداشتی و سلامت با اینکه بر همگان واجب است اما از پزشکان بیشتر انتظار رعایت آن می‌رود.

ضربه شتابزدگی بر اقتصاد

​​​​​​​انتشار پیش‌نویس اولیه طرحی برای وضع مالیات بر عایدی سرمایه قبل از بررسی کارشناسی شده آن از سوی برخی نمایندگان مجلس باعث ایجاد نااطمینانی شده که نشان می‌دهد هرگونه شتابزدگی به اقتصاد کشور ضربه می‌زند.

آمار بستری‌ها اوج گرفت

شاید آنچه این روزها از رفتار عادی شهروندان استباط شود، این باشد که «کرونا تمام شده است».

باید مسائل را با مردم در میان گذاشت

از آن 6 نفر که اردیبهشت96 چند روز کنار هم ‌نشستند و ساعت‌ها بر سر صندلی ریاست‌جمهوری با هم مناظره کردند، حالا فقط مصطفی هاشمی‌طبا پست و مقام حکومتی ندارد.

بازی فقر در زمین زباله

تعفن و آلودگی بی‌اغراق از چند کیلومتری به مشام می‌رسد. تلنبارشدن انبوه زباله‌های جمع‌شده از بالا و پایین شهر در یک گله جا، منظره‌ای خشن و ناخوش را پیش روی هر بازدیدکننده‌ای به نمایش می‌گذارد.

غرامت مضاعف

رصد آسمان از خانه