• پنج شنبه 12 دی 1398
  • الْخَمِيس 6 جمادی الاول 1441
  • 2020 Jan 02

جزئیات فروش اموال دولت

40هزار میلیارد تومان از اموال دولت به‌صورت مزایده و با تشخیص وزیر اقتصاد فروخته می‌شود
دولت آیین‌نامه اجرایی واگذاری اموال و املاک غیرمنقول در اختیار دستگاه‌های اجرایی را به وزارت اقتصاد و سازمان‌های برنامه و بودجه و اسناد و املاک کشور ابلاغ کرد.
رهبر معظم انقلاب در دیدار پرستاران سراسر کشور:

کشور را به سمت جنگ نمی‌بریم اما مقابل تهدیدگران می‌ایستیم

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز گذشته در دیدار هزاران نفر از پرستاران سراسر کشور، شغل پرستاری را ترکیبی از مجموعه ارزش‌های اخلاقی و فضایل انسانی خواندند و با اشاره به سربلندی و بصیرت ملت ایران در آزمون‌های بزرگ به‌ویژه حماسه نهم دی سال‌۸۸ و حوادث آبان‌ماه امسال و جدا‌کردن صف خود از فتنه‌گران و تخریب‌کنندگان اموال عمومی، موج تنفر از آمریکا در منطقه به‌ویژه در عراق را واکنش طبیعی مردم نسبت به جنایت‌های آمریکا برشمردند و با اشاره به اظهارات رئیس‌جمهورآمریکا در مقصر دانستن ایران به‌عنوان عامل اصلی قضایای روز سه‌شنبه عراق و تهدید ملت ایران، تأکید کردند: اینگونه سخنان، بی‌ربط و غیرمنطقی است.

ضرورت تنویر پیرامون‌FATF

FATF و مسائل مرتبط به آن، اموری کاملا تخصصی بوده و پرداختن به آنها نیازمند برخورداری از دانش و تخصص لازم پیرامون ابعاد بین‌المللی، حقوقی، امنیتی، اقتصادی و روابط بانکی و مالی در سطح بین‌المللی است.

بارانداز دیپلماسی جهان

​​​​​​​روزگاری اروپا در تمامی تأملات سیاسی جهان نقش تعیین‌کننده‌ای داشت.
پرونده همشهری درباره قتل دختری به نام غزاله و همه اتفاقاتی که رخ داد تا اجرای حکم قصاص قاتل به تعویق بیفتد

جزئیات پرونده آرمان از دادسرا تا پای چوبه دار

«یک‌ماه مهلت» این آخرین اتفاق در پرونده پسری به نام آرمان است، که به اتهام قتل دختر مورد علاقه‌اش، غزاله به قصاص محکوم شده، اما صبح دیروز در آخرین لحظات توانست پای چوبه دار از اولیای دم یک‌ماه مهلت بگیرد.

پادگان‌های امروز؛ بوستان‌های فردا

براساس قانون خروج و انتقال پادگان و سایر اماکن نیروهای مسلح به خارج از حریم شهرها که سال88 تصویب شد، 2پادگان جی و 06 تهران بیشتر از بقیه پادگان‌ها مورد توجه قرار گرفتند.

سیاست فشار حداکثری زیر فشار حداکثری

​​​​​​​سیاست‌های دونالد ترامپ درباره ایران و کره‌شمالی، نتیجه عکس داده و بحران در بغداد و پیونگ‌یانگ، تعطیلات سال نوی او را در سال انتخابات، به کابوس تبدیل کرده است.

بهشت دور نیست

شهلا ریاحی 1398 - 1305، یکی از نخستین بازیگران زن تاریخ تئاتر و سینمای ایران، روز گذشته‌ بعد از سال‌ها بیماری و فراموشی در یک مرکز نگهداری از سالمندان بیمار در شهرک قدس درگذشت.

جوایز ادبی ما رنگ سیاسی دارند

فاصله بین سلیقه دانش آموزان وآموزش وپرورش