• سه شنبه 10 دی 1398
  • الثُّلاثَاء 4 جمادی الاول 1441
  • 2019 Dec 31

وعده‌های جنگ زده

دولت تدبیروامید در سومین‌سال فعالیت خود با شیب ملایمی از وعده‌های خود عقب‌نشینی می‌کند.

پیاده‌روی با نت‌ها

باد هجوم آورده، سرب‌های تهران را با خود برده و سوزِ سرما در خیابان‌های پایتخت تاب می‌خورد.

میراث موسیقی خیابانی تهران

اگر همت و هنر میرزا حسن، میرزا ابراهیم، استپانیان، سوریوگین، روسی خان، امجد‌الوزراء، آقا غلامرضا، میرزا جوادخان، جهانشاه میرزا، حاجی آقا خان، ماتوس، مبرقع همدانی، محمد فوتوغرافچی، میراز کریم‌خان و میرزا علی‌اصغر نبود که جعبه و شیشه‌ خود را دور از درب خانه ناصری و مظفری و احمد شاهی سوار سه پایه نمی‌کردند، شاید امروز کار سختی بود اثبات این طراز که بازار تهران، همانطور که طراز همه رقم کاسبی بوده، بازار ساختن و نواختن هم بوده.

پرستیژ گم شده فوتبال ایران

آنچه در باشگاه استقلال می‌گذرد، اگرچه ممکن است با چالش‌های مشابه در دنیای فوتبال همجنس به‌نظر برسد، اما برعکس، کاملا ناشی از نوع مدیریت ایرانی است اگر اساسا وجود چیزی به نام مدیریت ایرانی در فوتبال را به رسمیت بشناسیم.

حدود نظارت دیوان محاسبات بر شهرداری‌ها

​​​​​​​براساس نظر مجلس شورای اسلامی، شهرداری‌ها مشمول نظارت دیوان محاسبات کشور نیستند؛ مگر در جایی که از بودجه عمومی کشور استفاده کنند.

بیعت با ولایت

راهپیمایی سالگرد 9دی روز دوشنبه در شهرها و شهرستان‌های کشور برگزار شد و راهپیمایان در این تجمعات بر حمایت از سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی ایران تأکید کردند.

پایان 46روز دوری‌ از نارنجی‌ها

امروز پنجاه و پنجمین سه‌شنبه بدون خودروی تهران است و خبرهای خوشی از بازگشت دوچرخه‌های نارنجی به خیابان‌ها به گوش می‌رسد.

چراغ سبز هشتگرد به پایتخت‌نشین‌ها

طرح ملی قطار برقی گلشهر کرج به شهر جدید هشتگرد که قرار است امروز با حضور رئیس‌ جمهوری افتتاح شود، تب و تاب تازه‌ای در میان ساکنان البرز و ساکنان غرب‌تهران ایجاد کرده است.

نورافکن شفافیت بر روابط کار

قاب‌های 2019