24
سه شنبه 10 دی 1398
شماره 7845
صفحه‌آخر
۲۳۰۲۳۶۳۵
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۱
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کانال هواداری، از نوع هوای آلوده

نگاه
چند سال قبل 2 تیم فجر و برق همزمان در لیگ برتر حضور داشتند.
ویژه
​​​​​​​خانه شعر و ادبیات منطقه گردشگری و فرهنگی عباس‌آباد تهران، جمعه ۱۳دی طی مراسمی با افتتاح کتابخانه و موزه مرحوم نادر ابراهیمی، مجموعه کتاب‌ها، دست‌نوشته‌ها، سازها، وسایل شخصی و هرآنچه راکه از وی به یادگار مانده، در معرض دید عموم قرار می‌دهد.
​​​​​​​رسوایی در کشور بوهم و 5 داستان دیگر نوشته آرتور کانن دویل از سری داستان‌های شرلوک هولمز است که سال‌ها پیش کریم امامی آن‌ را به فارسی برگردانده و اکنون نشر هرمس پس از سال‌ها دوباره منتشرش کرده است.
از خواب بیدار می‌شوید.
طرح روز
​​​​​​​مکزیکوسیتی: عکاسی به نام داستین‌بورکهاوس تصویری را در دنیای زیر آب عکاسی کرده که درست مثل پوستر انیمیشن مشهور «در جست‌وجوی نمو» است.
​​​​​​​رم: در نمایشگاه آکادمی آمریکا در ایتالیا بازدید‌کننده‌ها می‌توانستند لباسی تمام گیاهی را بپوشند که به وسیله ادرار کاربر رشد می‌کند.

عکس روز

عکس روز
نخستین نیاز روسیه به برف مصنوعی

نخستین نیاز روسیه به برف مصنوعی

​​​​​​​مسکو: روس‌ها پس از مواجهه‌ با گرم‌ترین ‌ماه دسامبری که در 140سال گذشته تجربه کرده‌اند ناچار شدند برای مراسم مرتبط با سال نو مسیحی برف مصنوعی در شهر توزیع کنند.
فراری‌دادن دزد توسط پسربچه 9ساله
فراری‌دادن دزد توسط پسربچه 9ساله
​​​​​​​شیکاگو: پسربچه 9ساله‌ای پس از مشاهده سارقی که قصد ربودن خودروی آنها را داشت با گوشی تلفن‌همراه خود به سارق ضربه زد تا اینکه وی از محل متواری شد.
سلامت
​​​​​​​یک مطالعه جدید نشان می‌دهد نشانه‌های افسردگی در کودکان از 7سالگی قابل مشاهده است و علائم هشدار‌دهنده می‌تواند مشکلات عاطفی آینده را پیش‌بینی کند.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
​​​​​​​شرکت سامسونگ اسکنری مبتنی بر هوش مصنوعی با نام بیکان Becon ابداع کرده است که همراه با یک برنامه گوشی‌تلفن‌همراه ارائه می‌شود.
​​​​​​​شماره هشتم مجله «سیاه سفید» ویژه‌نامه هنرمند و مسئولیت اجتماعی به سردبیری امیر فرض‌اللهی منتشر شد.
بعد از 2سال و نیم بالاخره کتاب جنایت و مکافات تمام شد.