• شنبه 2 شهریور 1398
  • السَّبْت 22 ذی الحجه 1440
  • 2019 Aug 24

ساخت‌خانه‌های اجاره‌ای

محسن هاشمی: شورا آماده بررسی لایحه مسکن استیجاری توسط شهرداری است
ساخت مسکن استیجاری در شهرهای بزرگ توسط شهرداری‌های کشور، مهم‌ترین موضوعی بود که شهرداران کلانشهرها را گردهم آورد.
گفت‌وگوی سه ساعته با سید حسین موسویان درباره دنیای بدون برجام و استراتژی ترامپ در دوره دوم ریاست جمهوری

اگربرجام نبود و ترامپ می‌آمد

سیدحسین موسویان، عضو ارشد تیم اسبق هسته‌ای ایران است که سال‌هاست قید کار دولتی در ایران را زده و در آمریکا گذران زندگی می‌کند، او در دوران احمدی‌نژاد ابتدا با پیشنهاد تصدی وزارت خارجه از سوی او مواجه شد و پس از نپذیرفتن به اتهام جاسوسی به زندان افتاد.

چهره 6 ساله اقتصاد ایران

سازمان برنامه، چهره 6سال عملکرد اقتصادی دولت روحانی را در قالب 25شاخص ترسیم کرد
اقتصاد ایران در 6 سال دولت حسن روحانی چه سرنوشتی را تجربه کرده؟ آیا دولت دوازدهم در 2 سال باقیمانده می‌تواند شاخص‌های کلانی چون رشد اقتصادی، نرخ تورم و نرخ بیکاری را بهبود بخشد؟

آتش به پارک‌ملی سرخه‌حصار رسید

20 هکتار از بهترین زیستگاه‌های پارک ملی سرخه‌حصار، روز پنجشنبه به‌مدت 6ساعت در آتش سوخت و باز هم محیط‌بان‌ها با دست خالی به جنگ آتش رفتند.
بازآفرینی تدریجی لاله‌زار یکی از مهم‌ترین گزینه‌های اجرای طرح پیاده‌راه است

الگوی برد - برد در لاله‌زار

بیش از 50درصد از سرقفلی‌داران لاله‌زار با تبدیل آن به پیاده‌راه مخالف هستند
بیش از 2 دهه است که تلاش متخصصان و کارشناسان برای بازگرداندن خیابان لاله‌زار به هویت اصلی خود که همان خیابان فرهنگی و هنری شهر است بی‌نتیجه مانده و نگاه بازاری صاحبان اصناف تجاری که بعد از دهه60 در این خیابان مستقر شدند، بر لاله‌زار سایه افکنده است؛ طوری که هر لحظه شاهد ویرانی یکی از بناهای مهم فرهنگی و هنری در آن هستیم.

آتش به پارک‌ملی سرخه‌حصار رسید

20 هکتار از بهترین زیستگاه‌های پارک ملی سرخه‌حصار، روز پنجشنبه به‌مدت 6ساعت در آتش سوخت و باز هم محیط‌بان‌ها با دست خالی به جنگ آتش رفتند.

آرتمیا درآب وان می‌میرد

چند سال قبل و با شدت گرفتن خشکیدگی دریاچه ارومیه، پیشنهاد انتقال آب از دریای خزر به این دریاچه مطرح شد تا شاید این دریاچه از خشکیدگی رهایی یافته و از پیامدهای مخرب آن همچون طوفان نمکی پیشگیری شود. اما بعد از انجام مطالعات، این ایده به‌دلیل بروز مشکلات زیست‌محیطی منتفی شد.

100روز تعطیلی به‌ خاطر مایع دستشویی!

گزارش خبرنگار همشهری از چگونگی ورود تماشاگران به استادیوم در بازی افتتاحیه لیگ‌برتر؛ برخلاف وعده‌های قبلی در این بازی خبری از نشستن روی صندلی‌های شماره‌دار نبود

مسکن استیجاری نیازمند پیوند ‌هم‌افزا میان دستگاه‌ها

حلقه مفقوده در دولت