• پنج شنبه 23 خرداد 1398
  • الْخَمِيس 9 شوال 1440
  • 2019 Jun 13

عروسی‌های قسطی

وضعیت نابسامان اقتصادی در سال‌های اخیر تأثیر مستقیمی روی وضعیت زندگی مشترک زوج‌های جوان گذاشته؛‌ جوانانی که در ابتدای تشکیل خانواده هستند و با گرانی بی‌حد و حصر اسباب و لوازم زندگی، گران‌شدن اجاره‌خانه‌ها و در نهایت با گرانی موارد مربوط به برگزاری عروسی از گرفتن تالار و میوه و شیرینی گرفته تا آرایشگاه و...... مواجه شده‌اند.

ایران و ژاپن؛ تبادل صریح پیام

نخست‌وزیر ژاپن بعد از 41سال به تهران آمد،آبه شینزو برای اینکه نشان دهد خیلی برای رسیدن به تهران عجله دارد واپسین پله‌های پلکان هواپیما را دوان‌دوان به پایین آمد و با محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران دست داد.
چهارمین همایش جایگاه مهندسی ترافیک در ساخت و ساز شهری

شهری برای همه با مهندسی ترافیک

رئیس شورای شهر بر ضرورت آغاز مطالعات مبدأ - مقصد تاکید کرد
پیاده‌ها جایگاه خاصی ندارند؛ دوچرخه‌ها هم همین‌طور.
گفت‌وگو با حسن البراری، استاد روابط بین‌الملل در دانشگاه اردن

اردن در دوراهی ایران و عربستان

رسانه‌ها و افکار عمومی ایران تا حد زیادی با موضع محور مقاومت در قبال معامله قرن آشنایی دارند.

سفرتاریخی و انتظار ما از توکیو

جمهوری اسلامی ایران میزبان نخست‌وزیر کشور آفتاب تابان، ژاپن است.

مرد نکو نام، نمیرد هرگز

بدون شک یکی از خیرین و نیکوکارانی که در تاریخ کشورمان تأثیرگذار بوده و اقداماتش ماندگار خواهد بود، مرحوم محمد رضا حافظی - رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز - است که به‌خصوص در زمینه ساخت فضاهای آموزشی، اخذ کمک‌های نیکوکاران و خیرین برای ساخت مدرسه در تمام کشور و در مناطق محروم نقش بسیار برجسته‌ای داشت.

نقدی بر سیاست‌های آموزشی مبتنی بر توسعه کمی

معضل پایان‌نامه‌نویسی، مقاله‌نویسی و مؤسسات دایر شده در این زمینه چند سالی است که در عرصه دانشگاهی کشور و مجلس برجسته شده است.
فرشته صدرعرفایی، بازیگری که به‌خاطر بازی در نقش مادر ریگی‌ها برنده سیمرغ جشنواره شد از این نقش در فیلم «شبی که‌ ماه کامل شد» می‌گوید

به نقش‌هایم دل می‌بندم

خودش می‌گوید 34سال شده که سینما را انتخاب کرده و جلوی دوربین رفته اما مسیر طولانی این سال‌ها را آن‌قدر آهسته و پیوسته طی کرده که خبری از کارنامه بازیگری با فهرست پر و پیمان در زندگی‌اش نیست.

کودکان‌کار و رؤیاهای جامانده