2
پنج شنبه 23 خرداد 1398
شماره 7684
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: براساس آخرین آمار 30نفر از مجموعه وزارت کشور برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی استعفا داده‌اند.
یادگار امام در بازدید از موزه المپیک و پاراالمپیک تأکید کرد: در طول تاریخ، یک ملت بیش از هر چیزی احتیاج به افتخار دارد.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: دوستان اروپایی اگر خیلی نگران حفظ برجامند باید از همه طرف‌ها بخواهند بدان عمل کنند و بیش از همه خودشان به تعهدات‌شان پایبند باشند.
دولت
رئیس‌جمهور گفت: ملت ایران بدانند که فشار آمریکا علیه کشورمان به اوج رسیده و عملا ظرفیت آن رو به پایان است و از این به بعد این تحریم‌ها و فشار، ظرفیت خود را از دست داده و تخلیه خواهد شد.

اتحاد ضدتحریم در شانگهای

نوزدهمین اجلاس سازمان همکاری شانگهای در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار می‌شود. موضوع عضویت رسمی ایران در این سازمان اقتصادی- امنیتی با حضور رئیس جمهور ایران، بررسی می‌شود
دیپلماسی
نشست و برخاست‌های دیپلماتیک ایران یک سال پس از خروج آمریکا از برجام به روال عادی خود نزدیک‌تر شده؛ با کاسته شدن از فضای سنگین ناشی از تحریم‌های آمریکا دیگر اعضای برجام، آمادگی بیشتری در میزبانی از یکدیگر دارند و استقبال گرم‌تری از هم دارند.
ایران و ژاپن؛ تبادل صریح پیام

ایران و ژاپن؛ تبادل صریح پیام

روحانی: به نخست وزیر ژاپن گفتم هر زمان جنگ اقتصادی آمریکا علیه ملت ایران متوقف شود شاهد تحول چشمگیری در منطقه خواهیم بود
نخست‌وزیر ژاپن بعد از 41سال به تهران آمد،آبه شینزو برای اینکه نشان دهد خیلی برای رسیدن به تهران عجله دارد واپسین پله‌های پلکان هواپیما را دوان‌دوان به پایین آمد و با محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران دست داد.
تسلیت رهبر معظم انقلاب به مناسبت درگذشت آیت‌الله کابلی
تسلیت رهبر معظم انقلاب به مناسبت درگذشت آیت‌الله کابلی
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت آیت‌الله محقق کابلی را تسلیت گفتند.
PDF ایران
کوتاه ایران
تنها 3نفر از گزینه‌های رهبری خبر دارند/تکذیب ادعای کرباسچی/‌مردم از فهرست‌های بی‌رمق استقبال نخواهند کرد
انتصاب 2 استاندار جدید/لایحه دانشجویان ستاره‌دار در مجلس