• یکشنبه 16 دی 1397
  • الأحَد 28 ربیع الثانی 1440
  • 2019 Jan 06

طرح نیلوفری درلب‌خط

شهردار تهران: لب‌خط، تهدیدی برای تهران بود که بازآفرینی آن، تهدید را به فرصت تبدیل می‌کند
قطار طرح نیلوفری با سرعت به ایستگاه پایانی نزدیک می‌شود؛ قطاری که آرامش را به اهالی لب خط واقع در مناطق 17و 18هدیه خواهد داد.
گزارشی از گرمخانه هرندی؛ یکی از دو گرمخانه زنانه تهران

این خانه گرم است

صدای فریادش از ته حنجره می‌آمد. صدای فریاد یک زن را فقط یک زن می‌شناسد.

پایان عصر فیلترینگ

دوران فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی به پایان رسیده است. برای روشن شدن این موضوع به لحاظ ساختاری این مبحث را تجزیه و تحلیل می‌کنم تا اثبات شود این اقدامات منقضی و بی‌فایده است؛

انتشار بو؛ شایعه‌ها و واقعیت‌ها

وجود بوی نامطبوع در نقاطی از تهران در بعد‌از‌ظهر چهارشنبه 12دی 97 موجب نارضایتی شهروندان شد.

حیات شبانه شهری

در انتخابات شورای شهر تهران در دوره پنجم، زیست شبانه شهری را به‌عنوان یکی از شعارهای انتخاباتی مطرح کردم و مراد این بود که مردم بتوانند تا پاسی از شب در برخی فضاها، اوقات فراغت خود را بگذرانند و به این ترتیب به سرزنده‌بودن فضاهای شهری و ارتقای شاخص‌های حیات اجتماعی کمک کنند.

10 بحران مهم جهان درسال 2019

جهان در سال2018 میلادی همچون سال قبل و قبل‌تر از آن درگیر بحران‌های دامنه‌دار بی‌سابقه بود؛ همچنان که خاورمیانه در آتش جنگ می‌سوزد

مهارت‌آموزی ‌ درحد حرف

«اول متوسطه که بودیم، مشاوران تحصیلی دائم ما رو تشویق می‌کردن که به جای رشته‌های نظری بروید هنرستان، بروید فنی و حرفه‌ای بخونید، رشته‌های نظری اشباع شدند، رشته‌های نظری بازار کار ندارند.

وقتی هاشمی پشت فرمان پراید نشست

شهریور سال 72 است. هفته دولت آغاز شده، اکبر هاشمی‌رفسنجانی که به‌تازگی و برای بار دوم و در یک رقابت سخت و پرتنش، در انتخابات ریاست‌جمهوری پیروز شده، برنامه‌ای فشرده دارد.

شروع جام ملت‌های آسیا با توقف میزبان

استانداران جدید، جوان‌تر و اصلاح‌طلب‌تر