13
یکشنبه 16 دی 1397
شماره 7571
ورزشی
23023665
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بیا رسید وقت درو

یادداشت
تک‌نگاری برای کارلوس کی‌روش در مسیر حیثیتی‌ترین جام عمرش
ویژه
صادق محرمی، فرشاد احمدزاده و تیرهایی که به سنگ خورد
استرالیا امروز نخستین بازی خود را در جام ملت‌ها برگزار می‌کند
سرانجام مطابق انتظار، نام منشا در فهرست مازاد پرسپولیس قرار گرفت تا این بازیکن نیجریه‌ای از نیم‌فصل دوم جایی در ترکیب سرخپوشان نداشته باشد.
کیانوش رستمی به‌احتمال فراوان همراه برادرش عازم مسابقات گزینشی المپیک در تایلند می‌شود
خبر مصدومیت گرت بیل را در گوگل جست‌وجو کنید چندین صفحه با لینک‌های مختلف مربوط به زمان‌های متفاوت می‌یابید
با پایان مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی کارگران ، تیم نیشکر هفت تپه خوزستان  قهرمان کشور شد.

تراکتور کهکشانی

احتمالا کنستانت که زمانی در میلان بازی می‌کرده، گران‌ترین بازیکن تاریخ لیگ ایران باشد، از تبریز خبر می‌رسد که علاوه بر او، ممکن است سردار آزمون هم به تیم رویایی تراکتورسازی اضافه شود
تیتر یک
کوین کنستانت، بازیکن سابق میلان ایتالیا در حالی به تراکتورسازی پیوسته که پشت سر او شایعات زیادی درباره رقم عجیب‌وغریب انتقالش به راه افتاده است. گفته می‌شود قرارداد 3.5ساله کنستانت با تراکتور 5میلیون یورو معادل 70میلیارد تومان ارزش دارد.
بازگشت رئیس بازنشسته

بازگشت رئیس بازنشسته

چهاردهمین رئیس کاراته، در روزهای آینده انتخاب می‌شود. فرجی که به‌خاطر بازنشستگی استعفا داده بود بعد از یک‌ماه و به خواست وزارت ورزش دوباره نامزد شده است
برانکو به‌دنبال یک زوج تازه
برانکو به‌دنبال یک زوج تازه
ماریو- ترابی قرار است به‌جای منشا- طارمی خط حمله پرسپولیس را سر و سامان دهند؟
حتی با وجود غیبت علی قلی‌زاده در فهرست نهایی کارلوس کی‌روش برای جام‌ملت‌های 2019امارات، تیم ملی با لژیونرهای زیادی راهی کشور میزبان شده است.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
یک نیم‌فصل پر‌نوسان، پایان ماجراجویی گادوین منشا در پرسپولیس بود که با ادعای آقای گلی به این تیم آمده بود. به گزارش ورزش3، با توجه به باقی‌ماندن 6‌ماه دیگر از قرارداد منشا با پرسپولیس، او باید برای انتخاب مقصد بعدی خود با این باشگاه به توافق دست یابد.
بازار نقل‌و انتقالات در ایران همیشه آلوده به شایعات عجیب و فانتزی بوده اما حالا حضور بازیکن سابق میلان در تراکتورسازی باعث شده حجم شایعات باورنکردنی بیشتر شود.
فرشاد احمدزاده ابتدای فصل در یکی از عجیب‌ترین انتقالات تاریخ بشریت پرسپولیس را ول کرد و راهی تیمی در لهستان شد که اسمش خیلی سخت است و اگر هم ما از اینترنت سرچ کنیم و برای شما بنویسیم، خودتان آن را نمی‌خوانید و از رویش رد می‌شوید!