• پنج شنبه 21 تیر 1397
  • الْخَمِيس 28 شوال 1439
  • 2018 Jul 12

آتش غفلت

تانکر سوخت، تصادف، مرگ. انگار قرار نیست این واژه‌ها از اخبار حوادث حذف شوند. حوادثی که تانکرهای حمل سوخت در نقاط مختلف کشور رقم‌ زده‌اند تا حالا جان افراد زیادی را گرفته است و حالا در تازه‌ترین حادثه، تصادف آتشین تانکر سوخت و اتوبوس مسافربری در شهرستان سنندج جان دست‌کم 11نفر را گرفته است.

قدرت حقیقی در نفوذ در دل‌ها و قلب‌هاست

در روزهای اخیر به مناسبت شهادت امام صادقع علیه‌السلام حدیثی از ایشان زیاد شنیده و خوانده شد.

سرزمینی پر از پلاستیک

چندماه پیش آقای سولهایم، معاون دبیر کل سازمان ملل متحد و رئیس اتحادیه جهانی حفاظت از طبیعت برای سخنرانی درباره بحران‌های محیط‌زیستی مهمان دانشگاه تهران بود.

سقوط رتبه جهانی سرعت اینترنت کشور

براساس گزارشی جدید، رتبه میانگین سرعت اینترنت ایران با پیشرفت کشورهای دیگر به جایگاه ۱۴۵ در جهان تنزل یافته است.

فرستادگان ایران در غرب و شرق

به گزارش همشهری، علی اکبر ولایتی، مشاور رهبر معظم انقلاب که در پرونده سوابق دیپلماسی خود مذاکرات منجر به قطعنامه پایان جنگ را دارد دیروز به مسکو رفت تا پیام مهمی را از سوی رهبر معظم انقلاب و رئیس‌جمهور ایران به ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه برساند.

5 استان در شرایط فوق‌بحران آبی

مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران با تأیید قرار گرفتن 5 استان سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان، فارس و بوشهر در شرایط به گفته او فوق‌بحرانی اعلام کرد: آب جیره‌بندی نمی‌شود و برنامه بستن چاه‌های غیرمجاز با تغییراتی در اجرا مواجه شده زیرا قرار نیست چاه‌هایی که قبل از سال1385 حفر شده بسته شود.

تغییر و تحول مدیران در آسمان

مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان، استعفا کرد و جای خود را به یکی از مدیران قدیمی این شرکت داد. حسین علایی، مدیرعامل شرکت آسمان، دلیل استعفای خود را بهبود تراز مالی و رفع بسیاری از مشکلات اقتصادی این شرکت عنوان کرده و گفته است: با کاهش مشکلات مالی شرکت هواپیمایی آسمان، وظیفه خود را در قبال این ایرلاین انجام داده‌ام.

مصرف 26میلیون کیسه پلاستیکی در یک شبانه روز پایتخت