• پنج شنبه 31 خرداد 1397
  • الْخَمِيس 7 شوال 1439
  • 2018 Jun 21

در قانونگذاری‌ در پی‌ حل واقعی مشکلات باشید

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز گذشته در دیدار رئیس و نمایندگان و جمعی از کارکنان مجلس شورای اسلامی، مجلس را رکن رکین نظام و به فرموده امام راحل، عصاره فضائل یعنی جوهره برترین خصوصیات ملت خواندند.

امیدوار‌ می‌مانیم

یک نمایش باشکوه دیگر. تیم باشخصیت ما در مقابل اسپانیا مدعی قهرمانی هم به راحتی تسلیم نشد. درست مثل باخت 4سال قبل مان به آرژانتین؛ پسران ایران خوب بازی کردند و پا پس نکشیدند. انقدر خوب که تا آخرین ثانیه ها مطمئن بودیم امکان عوض کردن نتیجه وجود خواهد داشت. ایران با وجود این شکست هنوز شانس زیادی برای صعود دارد و با توجه به نمایش نه چندان مطمئن پرتغال  بچه های ما هنوز همه امیدوار به صعود و چشم انتظار بازی آخر  می مانند.

درهای آزادی بالاخره باز شد

سه شنبه شب اعلام شد که مجوز برای تماشای بازی ایران و اسپانیا در استادیوم آزادی صادر شده است. صبح چهارشنبه بلیط فروشی آغاز شد و جمعیت زیادی از راه‌های مختلف اقدام به تهیه بلیط کردند تا در کنار خانواده خود دومین مسابقه تیم‌ملی کشورمان در بازی‌های جام جهانی را در استادیوم آزادی تماشا کنند.

سیاسی‌ترین ‌نشست‌ اوپک

زنگنه در وین: اوپک یک سازمان‌ آمریکایی نیست
یک روز مانده به صد و هفتاد و چهارمین اجلاس وزرای اوپک، بازی‌ها در وین پیچیده و چند لایه شده است. یک منبع آگاه، دیروز در حاشیه هفتمین سمینار اوپک، به همشهری گفت: «حامیان افزایش تولید سازمان اوپک، سناریوهای مختلفی را با یک هدف، پشت سر هم روی میز می‌گذارند.

چالش‌های یک نامه پرچالش

نامه برخی فعالان سیاسی و توصیه آنها به مذاکره ایران و آمریکا با چالش‌ها و انتقادات زیادی همراه شده است. دولتی‌ها معتقدند دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا با اسب زین کرده خود می‌تازد و وقتی گرد و خاک جولان او به‌پاست راهکار منطقی، نمایش وحدت، انسجام و همدلی داخلی است نه مذاکره.

تکاپو برای عقبگرد قیمت خودرو

آهنگ بازگشت قیمت خودرو در حاشیه بازار طی 10روز گذشته با تکلیف دولت به‌خودروسازان برای افزایش عرضه تند شده اما نابسامانی سامانه‌های فروش نقدی و پیش‌فروش اینترنتی خودروهای داخلی مشتریان خودرو را سردرگم کرده است.

برد ناپلئونی رونالدو و رفقا

پرتغال در دومین بازی خود به‌سختی مقابل مراکش به برتری رسید تا تیم آفریقایی، وداعی زودهنگام با مسابقات داشته باشد

فردوسی پور چرا قهر کرده بود؟

بخشش 2قاتل در یک‌قدمی چوبه دار