• شنبه 12 خرداد 1397
  • السَّبْت 18 رمضان 1439
  • 2018 Jun 02

جنگ تجاری آمریکا با جهان

اتحادیه اروپا، کانادا و مکزیک تعرفه‌های اعمالی از سوی ترامپ را تلافی می‌کنند
دونالد ترامپ اندکی پس از فراغت از زورآزمایی با چین، اکنون سراغ دوستان و متحدانش در غرب رفته تا با اعمال تعرفه‌های جدید بر فولاد و آلومینیوم وارداتی از اتحادیه اروپا، کانادا و مکزیک، عملا آمریکا را وارد یک جنگ تجاری با جهان کرده باشد.

مهرورزی برای بی‌نشان‌های شهر

شعارشان مهرورزی است و می‌گویند که از بعضی بی‌تفاوتی‌های مردم نسبت به نیازمندان و آسیب‌دیدگان جامعه دلتنگ هستند. اعتقاد دارند که با مهر و محبت می‌شود ارزشمندبودن را به افراد معتاد و کارتن‌خواب یاد‌آوری کرد.

مهارت‌هایی برای امنیت روانی کودکان

ایجاد امنیت روانی در کودکان با هدف مقابله با آسیب‌های جسمی و جنسی، نیازمند آموزش مهارت‌های مختلف به آنهاست تا آنها بتوانند در برابر شرایط و موقعیت‌های آسیب زا از خود مراقبت کنند.

چه بر سر «توافق اوپک» می‌آید؟

در فارسی یک مثل پرکاربرد داریم. «در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد.» و این یعنی، وضعیت دشوار، پایدار نمی‌ماند و خوشی‌ها نیز ممکن است ابدی نباشد.

دیپلماسی رفتار مکانیکی نمی‌خواهد

آنچه این روزها درخصوص مذاکرات هسته‌ای برجام میان 2طیف سیاسی در جریان است را باید مورد تحلیل قرار داد. این نظرات که از سوی آقایان محمود احمدی‌نژاد، سعید جلیلی و علی‌اکبر ولایتی ابراز شده است قبل از آنکه یک وجهه تخصصی داشته باشد، به یک مسئله سیاسی تبدیل شده است.

بکوشید شعر فارسی عفیف، حکمت‌آمیز و امیدآفرین باقی بماند

در شب ولادت با سعادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام جمعی از استادان زبان و ادب پارسی و شاعران جوان و پیشکسوت با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

برخورد دوگانه شرقی‌ها تردید شرکت‌های غربی

درحالی‌که برخی شرکت‌های روسی، هندی، چینی و ژاپنی برای همکاری با ایران دچار تردید هستند، سیاستمداران این کشورها در تلاشند با مشارکت همتایان اروپایی خود، راه ورود شرکت‌هایشان را به بازار ایران همچنان باز نگه‌ دارند.

...این داستان ادامه دارد

شنیده‌ها حاکی از آن است که صلاح ممکن است بازی اول مصر در جام جهانی را از دست بدهد، همزمان خبر رسیده که راموس تهدید به مرگ شده و شماره موبایلش را عوض کرده است

«سیاه بهار»، متهم اصلی گرانی میوه

علی نصیریان: فرهنگ و هنر می‌تواند فشار بر ملت را کم کند

بارش باران در 9 استان

خطر نفت‌کش‌ها