• یکشنبه 23 اردیبهشت 1397
  • الأحَد 27 شعبان 1439
  • 2018 May 13

دختران شایسته

فوتسال دختران ایران مقتدرانه ژاپن را برد و برای دومین بار قهرمان آسیا شد. در کاراته هم تیم دختران با دو طلا، یک نقره و یک برنز به افتخار مشابهی رسید

ضرورت حذف رفتارهای متعصبانه از سیستم تربیتی

اتفاق بد و ناگواری رخ داده؛ اینکه معلمی آن هم در کسوت معاون پرورشی قیچی به‌دست بگیرد و موی دختری را بزند خیلی تأثربرانگیز است.

اهمیت حفظ اروپا در برجام

خروج آمریکا از برجام شرایطی را در دنیا به‌خصوص در روابط بین آمریکا و اروپا به‌وجود آورده است که در نیم قرن گذشته و در دوره پس از جنگ جهانی دوم بی‌سابقه بوده است.

موقعیت خود را ‌در جهان با قدرت دیپلماسی حفظ می‌کنیم

معاون اول رئیس‌جمهور ضمن برشمردن توصیه‌هایی برای جریان‌های سیاسی، فعالان اقتصادی و دیپلمات‌ها برای مقابله با برنامه‌های آمریکا، تصریح کرد: در مقطع فعلی شکل‌گیری تفاهم، وحدت و انسجام درونی در مقابل آمریکا باطل‌السحری برای برهم‌زدن تمام برنامه‌های آمریکاست.

کودکان‌کار خارجی اخراج می‌شوند

رئیس سازمان بهزیستی کشور از درخواست این سازمان برای بازگرداندن کودکان کار اتباع بیگانه به کشورشان خبر داد.

بیکاری ظریف

«زنان تحصیل‌کرده بیکار 3برابر آقایان هستند»؛ «نرخ بیکاری زنان تحصیل‌‌کرده بیشتر از مردان است»؛ «بیش از ۶۵درصد زنان تحصیل‌کرده،‌ بیکار هستند»؛ «بیکاری «زنان» تحصیل‌کرده افزایش می‌یابد؟» و... . این جملات، تعدادی از تیترهای بی‌شماری‌است که درباره بیکاری زنان تحصیل‌کرده در رسانه‌های گوناگون منتشر شده و بارها و بارها با ارائه آمار و ارقام و گفت‌وگو با مسئولان، صاحب‌نظران، منتقدان و... به بررسی و تحلیل آن پرداخته‌اند.

10راهکار اقتصادی پسران

محمد‌هاشم پسران سال‌هاست که در سطح اول اقتصاد آکادمیک جهان قرار داشته و حتی در سال 2013به‌عنوان یکی از شانس‌های اصلی دریافت جایزه نوبل اقتصاد مطرح شد.

باران گل، هجوم ریزگرد

نسل جدید پارک‌های فناوری درخدمت رشد استارتاپ‌های فرهنگی