• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1397
  • الْخَمِيس 17 شعبان 1439
  • 2018 May 03

تلگرام در پیچ فیلترینگ

آمارها نشان می‌دهد پس از فیلترینگ، تعداد کاربران ایرانی حداکثر20 درصد کاهش یافته است
تاریخ دوباره تکرار می‌شود. فیلترینگ تلگرام بار دیگر با قطع شدن دسترسی بخشی از کاربران به مرکز بحث‌ها تبدیل شده است. محمد جواد آذری جهرمی،وزیر ارتباطات مانند گذشته استفاده صرف از فیلترینگ را رد کرده و تاکید داشته که توسعه فناوری پیوسته و توقف ناپذیر است.

پرسش‌های ظریف

محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان بعد از بازگشت از آمریکا و سخنرانی‌اش در شورای روابط خارجی آمریکا، این بار در دانشگاه امیرکبیر حضور یافت و بحث درباره اعتماد به نفس داخلی و اتکای به قدرت مردم را در جمع استادان و دانشجویان این دانشگاه طرح کرد.

ترکمنباشی؛ نقطه ثقل تجارت خزر

جاده معروف ابریشم در حال احیا شدن است و کشورهایی که در مسیر این جاده قرار گرفته‌اند به‌قدر بضاعت تلاش می‌کنند سهمی از تجارت هنگفت این مسیر تاریخ‌ساز را برای خود بردارند.

تصمیم تعیین کننده

بعد از حملات آمریکایی‌ها و هم‌پیمانانش به پایگاه‌هایی در سوریه این چندمین‌بار است که حملاتی به اهدافی در سوریه شده که ابتدا عامل آن نامشخص است.

شمشیر احسان و فضلم بکشت

عدل و احسان از مفاهیم به هم پیوسته در فرهنگ دینی مسلمانان است. در امهات کتب اخلاق عموما پس از باب عدل، باب احسان گشوده می‌شود.

طرح تعطیلات زمستانی به دولت رسید

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری دیروز به همشهری خبر داد که هفته گذشته نامه درخواست اجرایی شدن تعطیلات زمستانی را برای اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری ارسال کرده است.

اردیبهشت ‌ماه بارانی

مدیرکل شبکه پایش سازمان هواشناسی کشور:‌ گرچه بارش‌های فروردین و اردیبهشت توانست تا حدی میزان بارش دریافتی کشور را افزایش دهد، اما مشکل کمبود بارش در کشور حل نشده و هنوز نسبت به میانگین بلندمدت ۳۷درصد کمبود بارش داریم.

جشن در قائمشهر، زنان پشت در

گزارش اختصاصی همشهری ورزشی از روز شاد طرفداران نساجی که تیم‌شان پس از 24 سال به سطح اول فوتبال ایران بازگشت

صادرات نفت ایران به رکورد 2/87 میلیون بشکه در روز رسید

نمایش بامدادی «عصبانی نیستم!» با حضور عوامل

بحران کتاب نخواندن کمتر از بحران کم‌آبی نیست