13
پنج شنبه 13 اردیبهشت 1397
شماره 7374
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

با مردم

پیام‌های شما
سلام. می‌خواستم از مسئولان محترم تشکر کنم که به فکر بازنشسته‌ها و معیشت آنها هستند و حقوق آنها را همانطوری‌که قول داده بودند 20درصد اضافه کرده‌اند! واقعا از اینکه برای حرف خودشان احترام قائل هستند، خدا خیرشان بدهد!
ویژه
مردی که با وعده پرداخت سود 40درصدی توانسته بود از 140نفر کلاهبرداری کرده و بیش از 13میلیارد تومان به جیب بزند، دستگیر شد.
محیط‌بان گلستانی که به جرم قتل عمد در زندان بود، با پرداخت دیه آزاد شد.
هیأت کارشناسان دادگستری پس از بررسی‌های تخصصی 8نفر را در حادثه ریزش معدن زمستان یورت و مرگ 43نفر در این حادثه مقصر شناخت.
رویداد
وقوع زمین لرزه 5.2ریشتری در استان کهگیلویه و بویراحمد به برخی واحدهای مسکونی خسارت وارد و دست‌کم 105مصدوم را روانه مراکز درمانی کرد.

سرکیسه‌کردن خانواده متوفیان به بهانه پرداخت هزینه دفن

مرد شیاد با ترفندی ویژه دست‌کم 60 نفر را فریب داد و چندین میلیون تومان به جیب زد، اما سرانجام در دام پلیس‌ گرفتار شد
انتظامی
کلاهبردار سابقه‌دار بعد از آزادی از زندان ایده تازه‌ای برای خالی‌کردن جیب مردم به ذهنش رسید. او درِ خانه‌هایی را که جلوی آن پلاکارد تسلیت نصب شده بود، می‌زد و به بهانه پرداخت هزینه کفن و دفن، خانواده فرد فوت‌شده را سرکیسه می‌کرد.
جنایی
مرد جوان که با ربودن پسربچه‌ای 10ساله در مشهد او را قربانی نقشه شوم خود کرده بود، در مقابل بازپرس و کارآگاهان جنایی صحنه جنایت را بازسازی کرد. او که لیسانس حقوق دارد، مدعی شده که در زمان کودکی خودش نیز قربانی تجاوز شده و به همین دلیل قصد آزار و اذیت قربانی‌اش را داشته است.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
2مأمور راهنمایی و رانندگی در زنجان هنگام انجام ماموریت در تصادف با کامیون جان باختند.
پزشکی که به اتهام قصور در انجام وظایف پزشکی در دادگاه محاکمه شده بود با رأی دادگاه به پرداخت دیه و انجام طبابت رایگان در بیمارستان محکوم شد.
2زندانی که به تحمل حبس ابد محکوم شده بودند پس از کسب رتبه برتر در مسابقه‌های قرآنی از زندان آزاد شدند.