• دو شنبه 21 اسفند 1396
  • الإثْنَيْن 24 جمادی الثانی 1439
  • 2018 Mar 12

امید نمی‌رسد به پایان

ویژه‌نامه نوروزی همشهری
محمدباقر نوبخت در گفت‌و‌گو با همشهری

خیلی‌وقت‌ها نگران از دست‌دادن اعتماد مردمیم

اعتراضات دی‌ماه گذشته که تیتر رسانه‌ها شد همه چشم‌انتظار بودند ببینند موضع دولت در این میدان که دستاوردهای اقتصادی او را نشانه گرفته، چیست؟

اصلاحات اقتصادی، ‌مدیران ریسک‌پذیر می‌خواهد

برای صحبت از اقتصاد و به‌خصوص بحث مدیریت در اقتصاد کشور کمتر کسی به اندازه محسن صفایی‌فراهانی تسلط دارد؛ کسی که در عرصه‌های مختلف کشور در کسوت مدیری قوی و اثرگذار ظاهر شده...

اصلاح نظام بانکی با عبرت از گذشته

بررسی وضعیت بانک‌های کشور در سال گذشته و چشم‌انداز پیش رو در گفت‌وگو با طهماسب مظاهری
اسمش در ایران با بانک و بانکداری گره خورده است. محال است که حرفی از مسائل مرتبط با بانک‌ها به میان بیاید و کسی به یاد طهماسب مظاهری نیفتد

مجلس پشیمان از استیضاح

قرار است در 2روز آینده بررسی استیضاح 3وزیر دولت در دستور کار مجلس باشد اما موجی که علیه مجلس درباره پشت پرده استیضاح‌ها راه افتاده، پشیمانی نمایندگان از استیضاح را به همراه داشته است، چنان‌که این موج سبب شد تا دیروز جمعی از مجلسی‌ها به هر دری بزنند تا مانع از به جریان افتادن استیضاح در روزهای پایانی سال شوند.

کناره‌گیری جنتی از امامت نماز جمعه

براساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، «آیت‌‌الله احمد جنتی در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به ۲۵سال توفیق خدمت در سنگر امامت جمعه تهران و با تشکر از اعتماد و عنایات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در طول این مدت، درخواست کناره‌گیری از امامت جمعه تهران را مطرح کرد که رهبر معظم انقلاب اسلامی با این درخواست موافقت کردند.»

آماده‌باش برای چهارشنبه آخر سال

یکی از شلوغ‌ترین روزهای کارکنان خدوم آتش‌نشانی روز چهارشنبه‌سوری است.

خدمات شیمی‌درمانی ساماندهی می‌شود

باید بازیگر اصلی همکاری‌های اقتصادی ‌با عراق و سوریه باشیم

آسیب‌شناسی بودجه فرهنگی و اجتماعی شهر تهران

ورشکستگی صندوق‌ها به ورشکستگی مالی دولت می‌انجامد