05
یکشنبه 28 خرداد 1402
شماره 8803
فرهنگ
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

خدمات متقابل سینما و سیما

در نشست مشترک رئیس صدا‌وسیما و رئیس سازمان سینمایی، طرفین بر اشتراک مواضع و دیدگاه‌ها و لزوم همکاری‌های بیشتر تأکید کردند
خبر
رابطه سازمان صدا‌وسیما و سازمان سینمایی در 2 دهه اخیر فراز و نشیب‌های زیادی داشته است.
ویژه
«ویترین» جایی است برای پیشنهادهای فرهنگی و هنری به علاقه‌مندان. در اینجا آثار فرهنگی و هنری تازه را به کوتاه‌ترین شکل و تا حد ممکن با کلمات کلیدی معرفی می‌کنیم تا مخاطب بداند با چه محصولی سر و کار دارد.
بخش استعدادهای جدید آسیایی در بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم شانگهای، جایزه بهترین بازیگر زن و فیلمبرداری را به 2چهره ایرانی اعطا کرد.
یک طلبه ایرانی که در برزیل مشغول فعالیت دینی است، در یادداشتی از استقبال کشیشان برزیلی از کتاب رهبرمعظم انقلاب روایت می‌کند.

رونق موسیقی در پایتخت

گروه‌های موسیقی در سالن‌های تهران روزهای پرترافیکی را سپری می‌کنند
گزارش
هفته گذشته، موسیقی، شلوغ‌ترین روزهایش را سپری کرد. روزهای پایانی تیرماه با آغاز ‌ماه محرم همزمان می‌شود و گروه‌های موسیقی در 40روز پیش رو در تلاش هستند تا کنسرت‌های خود را برگزار کنند.

هشدار سازمان سینمایی درباره استفاده از بازیگران هنجارشکن در فیلم‌ها

معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی با صدور نامه‌ای به رئیس اتحادیه تهیه‌کنندگان سینما خواستار منع به‌کارگیری بازیگران و عوامل هنجارشکن در فیلم‌ها شد.
دیوید فینچر: عاشق تمرینم فیلمبرداری را دوست ندارم
دیوید فینچر: عاشق تمرینم فیلمبرداری را دوست ندارم
دیوید فینچر که از مهمانان جشنواره ترایبکا ۲۰۲۳ است در گفت‌وگویی پرشور با کارگردان و دوست قدیمی‌اش استیون سودربرگ شرکت کرد و وقتی سودربرگ از کارگردان نامزد اسکار سازنده «باشگاه مبارزه» و «مانک» پرسید که کدام بخش از روند ساخت فیلم را بیشتر دوست دارد،
PDF فرهنگ
کوتاه فرهنگ
حسین اسدی‌زاده، مدیرکل دفتر فیلمنامه رسانه ملی: بیش از ۸۰۰طرح تا امروز به‌دست ما رسیده که بررسی شده است.