07
دو شنبه 11 اردیبهشت 1402
شماره 8760
بین‌الملل
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
رئیس بخش نظارت بر فساد مالی فرانسه از ضعف سازوکارهای ضد‌فساد در آلمان و اتحادیه اروپا که به گسترش فساد مالی در این بلوک ازجمله رسوایی «قطر گیت» منجر شده است، انتقاد کرد.
درحالی‌که دولت‌های خارجی در تلاش برای خارج کردن شهروندان خود از سودان هستند، بسیاری هنوز با دیده تردید به سقوط سریع دولت در این کشور شرقی آفریقا نگاه می‌کنند و سقوط سودان به سمت هرج و مرج و جنگ را با ناباوری نظاره‌گر هستند.
در روزهایی که ترکیه به انتخابات ریاست‌جمهوری نزدیک‌تر می‌شود، حال رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور این کشور که نامزد اصلی این انتخابات هم به شمار می‌رود، چندان مساعد نیست.

چالش موشک آبی و دومینوی فیلترینگ تلگرام در جهان

گزارش2
عضوگیری و انجام هماهنگی‌های لازم برای حملات تروریستی توسط گروه داعش به‌ویژه در سال‌های 2015تا 2017، برنامه‌ریزی راست‌های افراطی حامی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا برای حمله به ساختمان کنگره در سال 2021 ...

بازار تسلیحات بنجل غربی در اوکراین

اوکراین در شرایطی با کمبود تسلیحات نظامی روبه‎روست که برخی از تسلیحات ارسالی غرب در میادین نبرد، کاربردی ندارند
تسلیحات و کمک‌های اهدایی غرب به کی‌یف
فشار تورم روی خانواده‌های اروپایی‌‌
فشار تورم روی خانواده‌های اروپایی‌‌
جنگ اوکراین طی یک سال گذشته فقط اقتصاد و سیاست این کشور را تحت‌تأثیر قرار نداده است؛ بلکه فراتر از آن، شرایط اقتصادی سایر کشورهای غربی و اروپایی نیز تحت‌تأثیر این جنگ قرار گرفته و تورم در بازار سوخت و انرژی به گرانی در بسیاری از بازارها منجر شده است.
PDF بین‌الملل
کوتاه بین‌الملل
کاترین کولونا، وزیر خارجه فرانسه: جمهوری آذربایجان موظف است که به دستور دیوان بین‌المللی دادگستری لاهه درباره گذرگاه لاچین احترام بگذارد