02
دو شنبه 11 اردیبهشت 1402
شماره 8760
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

یک میلیون امضا در تقدیر از سردار

پلیس
درست از فردای همان روزی که سردار محبوب و مقتدر پلیس اعلام کرد برای صیانت از اخلاق و امنیت روانی جامعه، از بیست‌وششم فروردین‌ماه اجرای هوشمند «طرح حجاب و عفاف» در سراسر میهن اسلامی‌مان اجرا می‌شود، خیل پرشمار و روزافزون شهروندان، حمایت بی‌دریغ خود را از طرح و تصمیم فراجا اعلام کردند.
ویژه
براساس گزارش‌های منتشر شده ازسوی مقام‌های ایرانی و عراقی، سفر اخیر عبداللطیف رشید، رئیس‌جمهور عراق به تهران، نقش مهمی در پیشبرد روابط راهبردی دوطرف داشته‌است و تهران و بغداد رایزنی‌های مؤثری درباره گسترش همه‌جانبه روابط فی‌مابین داشته‌اند.
نمایندگان مجلس با امضای بیانیه‌ای، اقدام اخیر پلیس آلمان در دستگیری و بازداشت یک کودک و جدا کردن او از خانواده‌اش را محکوم کردند.
دستگاه‌های نظارتی، اطلاعاتی و امنیتی کشور «ناکارآمدی» را به دقت رصد می‌کنند دستگاه‌های نظارتی، اطلاعاتی و امنیتی کشور «ناکارآمدی» را به دقت رصد می‌کنند و در کنار مقابله با «نفوذ» و «فساد»، مقابله با ناکارآمدی را نیز در دستورکار قرار داده‌اند.
درنگ
بی‌توجهی به نگاه مردم، وزیر صمت را زمین زد. مردم از وضعیت کالاهایی که در حوزه وزارت صمت است، گلایه‌مند هستند.

آخرین قربانی خودرو

نمایندگان مجلس با 162رأی موافق و 102رأی مخالف، به خروج فاطمی‌امین از وزارت صمت رأی مثبت دادند
مجلس
ششمین وزیر صنعت، معدن و تجارت در دولت جمهوری ‌اسلامی، در دومین استیضاح خود، موفق به جلب رأی‌اعتماد نمایندگان مجلس یازدهم نشد تا نخستین وزیر کابینه سیدابراهیم رئیسی باشد که با «استیضاح» از ترکیب هیأت ‌دولت سیزدهم خارج می‌شود.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد با توجه به موافقت فرمانده معظم کل قوا، همه مشمولان و کارکنان وظیفه دارای ۴ فرزند و بالاتر و مشمولان وظیفه غایب و غیرغایب و کارکنان وظیفه، با حداقل ۴۰سال سن تمام، که دارای ۳فرزند هستند، از انجام خدمت سربازی معاف می‌شوند.
دولت سیزدهم طی 20ماه فعالیت خود مسیرهای مختلفی برای کنترل آشفته‌بازار خودرو در کشور طی کرد.