06
دو شنبه 11 اردیبهشت 1402
شماره 8760
حوادث
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پرونده عجیب آدم‌ربایی

دادسرا
با شکایت زن جوانی که مدعی بود از سوی مردی ربوده شده است، متهم دستگیر شد اما در تحقیقات ادعا کرد که آدم‌ربایی در کار نبوده و او قربانی انتقام‌جویی زنی شده که قرار بود با وی ازدواج کند.به گزارش همشهری، چند روز قبل زن جوانی به اداره پلیس رفت و گفت مردی با تهدید وی را ربوده، 48ساعت در خانه‌اش گروگان گرفته و او را مورد آزار و اذیت قرار داده است.
ویژه
تیم‌های ویژه‌ای از پلیس در تعقیب مردان مسلحی هستند که در جنایتی هولناک رئیس پلیس آگاهی سراوان و همسرش را به رگبار گلوله بسته و آنها را به شهادت رساندند.
چند شرور در یکی از محله‌های پایتخت در حال تخریب خودرو بودند و برای مردم مزاحمت ایجاد می‌کردند که یکی از رهگذران با آنها درگیر شد که این درگیری پایان خوشی نداشت و به قتل مرد رهگذر منجر شد.
به‌تازگی و با هزار زحمت یک کسب‌وکار کوچک اینترنتی راه‌اندازی و با سختی مشتری جمع کرده‌ام.
کوتاه از حادثه
جوان افغان که به‌گفته خودش دکترای حقوق داشت، هموطنانش را که در جست‌و‌جوی کار بودند به دام می‌انداخت و با گروگان گرفتن آنها دست به اخاذی از خانواده‌هایشان می‌زد.
قاتلان جوان مدافع ناموس ایرانی دستگیر شدند

شهید غیرت و مردانگی

گزارش
مرد جوان وقتی دید چند نفر از اوباش مزاحم 2دختر جوان شده‌اند و می‌خواهند به زور آنها را با خود ببرند برای دفاع از آنها وارد عمل شد اما اوباش که چاقو در دست داشتند با ضربات مرگبار وی را به قتل رساندند.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
عامل زیر گرفتن یک روحانی در بلوار مرزداران، توسط مأموران پلیس پایتخت در محمدشهر کرج دستگیر شد.