06
سه شنبه 10 مرداد 1402
شماره 8845
حوادث
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کشیش قاتل پس از 48سال دستگیر شد

خارجی
48سال پس از قتل گرچن هرینگتون 8ساله در پنسیلوانیای آمریکا، یک کشیش بازنشسته که حالا 83ساله است به ارتکاب این جنایت هولناک اعتراف کرد.
ویژه
مرد مستأجر برای به‌دست آوردن پول بیشتر، خودش را صاحبخانه جا زد و با جعل اسناد خانه را اجاره داد اما عدم‌توانایی در پرداخت کرایه، دستش را رو کرد.
کوتاه‌تر از گزارش
مردی پس از قتل برادرش در اردبیل، به تهران گریخت و با هویت جعلی مسافرکشی می‌کرد اما زندگی مخفیانه او 3‌ماه بیشتر دوام نداشت چراکه یکی از مسافرهایش، مردی آشنا از آب درآمد.
زن جوان، پشت پرده گروگانگیری مرد برج‌ساز بود

3 روز شکنجه برای اخاذی 2 میلیاردی

گزارش
زن جوان برای انتقام از مرد برج‌ساز، یک گروگانگیر اجیر و نقشه اخاذی 2میلیارد تومانی‌اش را عملی کرد، اما تحقیقات پلیس دست او را رو کرد.
سقوط مرگبار هنگام فرود

سقوط مرگبار هنگام فرود

استاد و دانشجوی خلبانی بعد از یک ساعت پرواز آموزشی وقتی قصد فرود در فرودگاه پیام را داشتند، دچار حادثه شدند و هر دوی آنها جان‌شان را از دست دادند.
نجات جان مرد 70ساله در ارتفاعات دنا
مرد سالخورده‌ بر اثر سقوط در ارتفاعات دنا مصدوم شده و در یک قدمی مرگ قرار داشت اما امدادگران هلال‌احمر در عملیاتی که 9ساعت طول کشید موفق شدند جان او را نجات دهند.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
پسر جوان که به‌دلیل اختلاف بر سر ارثیه پدری، برادر کوچک‌ترش را با شلیک گلوله به قتل رسانده بود ساعتی پس از جنایت دستگیر شد.
نشت و انفجار گاز موجب ویرانی خانه‌ای شد.