• یکشنبه 11 شهریور 1403
  • الأحَد 26 صفر 1446
  • 2024 Sep 01
دو شنبه 5 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 159156
+
-

پیامک/بی‌عدالتی در پرداخت یارانه با یک مصداق عینی

من وهمکارم در یک پست خدمت می‌کنیم. حکم ایشان از من بالاتر، تعداد فرزندش از من کمتر و دارای خانه شخصی و ماشین بهتر از من است. سرمایه در گردش خوبی جهت معاملات زمین و ماشین دارد و کنار کار در سازمان، معاملات پرسودی انجام می‌دهد. من بدهکار انواع وام‌های مسکن و غیره هستم و اصلا به لحاظ مالی نمی‌توانم در سطح ایشان باشم. یارانه نوروز ایشان 450هزار تومان و یارانه من 150هزار تومان بود. به راستی معیار دهک‌بندی‌ها چیست؟!
محمدامین از تهران 

تاریکی جاده نوشهر در محدوده سی سنگان 
جاده نوشهر در محدوه پارک جنگلی سی‌سنگان بسیار تاریک است و هیچ نوری جز نور خودروهای عبوری نیست. از سوی دیگر هیچ تیر چراغ برقی در وسط بلوار دیده نمی‌شود که بگوییم آنها خاموش هستند. چرا مسئولان فکری برای تاریکی مطلق این نقطه خطرساز و غیرایمن نمی‌کنند؟
غیوری از نوشهر

کاهش سرعت در اتوبان باعث افزایش ترافیک است
سرعت در اتوبان در محدوده بعد از بهشت سکینه تا حدود آبیک و حتی بعد از آن قبلا 120بود. بعدها آن را به 100کاهش دادند که از آن به بعد این اتوبان همیشه شاهد ترافیک بوده است. اکنون مجددا سرعت را کاهش داده و به 90رسانده‌اند آن هم بدون اطلاع‌رسانی قبلی. آیا واقعا سرعت در اتوبان بین شهری باید این عدد باشد؟
عبدی از هشتگرد

اماکن عمومی نیازمند اقدامات امنیتی ویژه‌تر هستند
با توجه به وضعیت بد اقتصادی، ورود بی‌رویه مهاجران، ‌افزایش شمار سارقان و کیف‌قاپان و برنامه‌ریزی دشمنان برای ایجاد تفرقه در بین مردم جا دارد اقدامات امنیتی ویژه‌ای برای اماکن عمومی به‌خصوص در ایستگاه‌های بزرگ مترو و ترمینال‌ها اعمال شود. چندی پیش شاهد تردد دو فرد مشکوک در متروی بهارستان بودم که سریعا به ایستگاه اطلاع دادم. توقعم این بود که قبل از من مأموران ترددها را کنترل کرده باشند. امیدوارم مسئولان جدی‌تر به این مقوله نگاه کنند.
فهیمه سادات از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید