• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
دو شنبه 5 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 159155
+
-

پیام/سالن فرودگاه امام در ‌شأن فرودگاه بین‌المللی نیست

سالن ورودی فرودگاه‌های بین‌المللی نخستین مواجهه مسافران با ایران عزیز ماست. متأسفانه سالن ورودی ترمینال امام چیزی در حد ترمینال جنوب است تا فرودگاهی بین‌المللی. جا دارد مسئولان به این مهم توجه کرده و سالن فرودگاه را متناسب با فرهنگ ایرانی و اسلامی بهسازی کنند.
یعقوبی از تهران 

هنوز پول فروش محصول خود را نگرفته‌ایم
محصول کیوی خود را پیش‌فروش کردیم ولی متأسفانه خریدار بخش خصوصی با ورشکستی مواجه شد و ریالی دست ما را نگرفت. برادرم هم کیوی‌های خود را به بخش دولتی فروخت که از بهمن‌ماه تاکنون یک قسط به او پرداخته‌اند درحالی‌که قرار بود پول را یکجا بدهند و اکنون سخن از پرداخت 3 تا 5 قسط پول محصول می‌کنند. با‌این روال پرداخت چگونه برای سال بعد درختان را آماده محصول‌دهی کنیم.
دلخوش از آستارا

پسماندهای قابل بازیافت را خرج زباله جمع‌کن‌ها کنند
پسماند‌های پلاستیکی و کاغذی توسط افرادی که بعضا معتاد هستند جمع‌آوری و به‌فروش می‌رسد. این کار غیراصولی و غیربهداشتی علاوه بر همه معایب، چهره شهرها را به‌خصوص از وجهه انسانی زشت می‌کند. بجاست شهرداری مثل خیلی از کشورهای توسعه‌یافته فکری اساسی برای تفکیک و جمع‌آوری این زباله‌ها انجام دهد و از محل درآمدی که از این طریق کسب می‌شود نسبت به مداوا، تغذیه و نگهداری افرادی که هم‌اکنون از این طریق ارتزاق می‌کنند، اقدام نمایند.
حبیب‌الله احسانی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید