21
سه شنبه 11 آبان 1400
شماره 8351
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

3نکته مهم در پرونده آرمان و غزاله

یادداشت
بازگشت چندباره آرمان که به‌دلیل قتل دختری به نام غزاله به قصاص محکوم شده از پای چوبه دار و به تعویق افتادن اجرای حکم قصاص را از 3زاویه می‌توان بررسی کرد.
ویژه
تصادف یک خودروی ال90 با گاردریل کنار بزرگراه باعث ورود گاردریل به‌ خودرو شد اما در این حادثه خطرناک راننده به‌طرز معجزه‌آسایی از مرگ نجات پیدا کرد.
معلوم نیست طراحی میدان باغ‌شاطر منطقه دربند با چه هدفی انجام گرفته است. متأسفانه طراحی این میدان به‌صورتی است که برای رفت‌وآمد شهروندان و همچنین اتومبیل‌ها ایجاد دردسرکرده است.
معاونت اجتماعی ناجا - مرکز اطلاع‌رسانی و ارتباطات، پیرو انتشار پیام مردمی با موضوع «سوابق رزمندگی رزمندگان ژاندارمری و کمیته که در نیروی انتظامی ادغام شده‌اند از کجا باید احراز شود» در ستون با مردم روز 28مهر پاسخ داده است:
بر اثر ریزش سقف غار 9آتش‌نشان برزیلی جانشان را از دست دادند

مانور مرگبارآتش‌نشانان

خارجی
زمانی که 26آتش‌نشان برزیلی برای تمرینات آموزشی و مانور وارد غاری در نزدیکی شهر آتینوپلیس شده بودند، ناگهان سقف غار فرو ریخت و حادثه‌ای هولناک رقم خورد.
پسر 16ساله چطور قاتل راننده اینترنتی شد

پسر 16ساله چطور قاتل راننده اینترنتی شد

تحقیقات در پرونده قتل راننده اینترنتی نشان می‌دهد که نوجوانی 16ساله به‌تنهایی او را به قتل رسانده تا خودروی وی را سرقت کند.
گروگانگیری برای فرار از ازدواج
گروگانگیری برای فرار از ازدواج
دختری جوان برای فرار از ازدواج با خواستگارش، 2نفر را اجیر کرد تا در نقش مأمور او را بربایند و کاری کنند که دیگر مزاحم وی نشود. اما این نقشه با گروگانگیری، ضرب و شتم و سرقت میلیونی همراه شد.
3کارگر کارگاه تولید سرکه هنگامی که مشغول تمیز‌کردن مخزن سرکه بودند، داخل آن سقوط کردند و یکی از آنها جان خود را از دست داد.

تأکید پلیس برقصور محیط‌زیست درحادثه اتوبوس خبرنگاران

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا بار دیگر بر قصور سازمان محیط‌زیست در ماجرای اتوبوس خبرنگاران تأکید کرد.