17
سه شنبه 11 آبان 1400
شماره 8351
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

هواداری با اعمال شاقه

یادداشت
احتمالا یکی از زجرآورترین سرگرمی‌های دنیا، هواداری فوتبال در ایران است. بیایید داستان را با هم مرور کنیم.
ویژه
سایت متریکا به عملکرد فنی سپاهان در هفته سوم نمره9/6 از 10را داد که کمترین نمره سپاهانی‌ها در این فصل بوده است.
درست مثل هر سال، بعد از کلی کشمکش بالاخره مجوز حرفه‌ای پرسپولیس و استقلال صادر شد تا این دو تیم مشکلی برای حضور در فصل بعد لیگ قهرمانان نداشته باشند.
درحالی‌که همگان منتظر رفتن کونته به اولدترافورد برای سرمربیگری در منچستریونایتد بودند، انگار مسیر او به سمت لندن و تاتنهام محتمل‌تر است.
سایت ترانسفرمارکت به مناسبت هالووین، لیست ترسناک‌ترین مهاجمان قرن بیست‌ویکم را منتشر کرده که هالند با نرخ گلزنی تقریبا یک گل در هر بازی 0/98 گل، ترسناک‌ترین مهاجم قرن شناخته شده است.
دروازه‌بان ایرانی میوندالن نروژ، روزهای عجیبی را پشت سر می‌گذارد. سوشا مکانی که به‌خاطر برخی اظهاراتش در ایران حاشیه‌ساز شده، در آخرین حضورش درون دروازه میوندالن 7 گل دریافت کرد.
بسکتبال زنان ایران از 16آبان در مسابقات دسته2 قهرمانی آسیا شرکت می‌کند. هدف، صعود به دسته‌یک آسیاست اما آیا تیم شرایط رسیدن به جمع تیم‌های برتر آسیا را دارد؟ شایسته متشرعی، سرمربی تیم ملی به همشهری می‌گوید اصلی‌ترین ابزار تیمش انگیزه و تلاش بازیکنان است.

پرسپولیس در زمین حاضر نشد!

تیم یحیی دیروز کوچک‌ترین شباهتی به قهرمان 5سال اخیر نداشت و آلومینیوم در یک بازی کاملا برتر به پیروزی رسید
280روز بعد از آخرین باخت پرسپولیس در لیگ برتر، این تیم دوباره شکست خورد و دوباره مقابل همان حریفی که آخرین باخت را به این تیم تحمیل کرده بود.
حیاتی چرا، جذاب نه

حیاتی چرا، جذاب نه

لیگ قهرمانان اروپا به هفته چهارم رسید
برنامه لیگ قهرمانان امشب و فرداشب هم تقریبا خالی از مسابقه جذاب است. دقیقا مثل روز سوم مرحله گروهی که بازی‌های روز چهارم تکرار همان مسابقات هفته سوم است.
40ساله تمام‌نشدنی
40ساله تمام‌نشدنی
زلاتان در 40سالگی هم همچنان در بالاترین سطح گل می‌زند. او یک‌بار دیگر در رویارویی با مورینیو موفق بود و میلان با گل او توانست 10‌نفره در زمین آاس‌رم به برتری 2 بر یک برسد.
لیگ اروپا

جدول‌اعداد | 4060

اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.

جدول 8351

جدول 8351

لیگ قهرمانان

لیگ قهرمانان
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
مقدماتی جام جهانی - مرحله نهایی
لیگ برتر
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم