21
پنج شنبه 10 تیر 1400
شماره 8258
حوادث
23023622
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

درگیری مرگبار 2پزشک در نیشابور

رویداد
درگیری 2پزشک که با یکدیگر دچار اختلاف شده بودند پایان تلخی داشت. در این درگیری یکی از پزشکان با ضربات چاقو دیگری را به‌شدت مجروح کرد و خودش با خوردن قرص برنج به زندگی‌اش پایان داد.
ویژه
راز ناپدید شدن خانم پرستار یزدی با دستگیری همسر سابق او و پیدا شدن جسد زن گمشده فاش شد.
عملکرد و روش‌های اغلب فروشگاه‌های زنجیره‌ای به‌گونه‌ای است که مشتریان را از نظر وزن و قیمت اجناس و کالاها خواسته یا ناخواسته به اشتباه می‌اندازند و به نوعی فریب می‌دهند.
جنایی
بحث درباره کرونا و مسایل اقتصادی میان مهمانان جشن تولد چنان بالا گرفت که باعث ناراحتی و قهر تعدادی از آنها شد، اما این پایان ماجرا نبود. چرا که بازگشت این افراد به جشن، شروع یک درگیری مرگبار بود.
زن ۴۰ساله برای انتقام از زن ۵۰ساله ۲موتورسوار اجیر کرد

اسیدپاشی فرجام اختلاف میان2زن

داخلی
​​​​​​​۲ مرد از سوی زنی اجیر شده بودند تا به‌صورت یک زن میانسال اسید بپاشند، اما اسیدپاشی آنها فقط به دستان این زن آسیب زد و مردان موتورسوار که فراری شده بودند در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شدند.
اتهام افساد فی‌الارض برای الکس

اتهام افساد فی‌الارض برای الکس

​​​​​​​14‌ماه پس از دستگیری الکس، سرکرده باند قاچاق دختران ایرانی به خارج از کشور پرونده او با اتهام افساد فی‌الارض به دادگاه انقلاب فرستاده شد. بررسی پرونده این متهم نشان می‌دهد که او در قاچاق حدود 800دختر جوان دست داشته است.
پیگیری طرح جنجالی اینترنت پس از تعطیلات‌مجلس
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با همشهری اعلام کرد پیگیری طرح مجلس برای فضای مجازی تنها به‌صورت موقت کنار گذاشته شده و به‌زودی بار دیگر در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد
بررسی طرح «حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی» و همچنین رای‌گیری برای بررسی آن در چارچوب اصل85 قانون اساسی، به‌طور موقت از دستورکار روز گذشته صحن علنی مجلس شورای اسلامی خارج شد اما گفته می‌شود قرار است به‌زودی بار دیگر به دستور کار مجلس بازگردد.