17
پنج شنبه 8 اسفند 1398
شماره 7892
حوادث
23023622
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

با مردم

با مردم
در روز برفی 7اسفند ده‌ها ماشین که در اتوبان قزوین 0 کرج حدفاصل هشتگرد تا کمالشهر در حال تردد بودند در چاله‌ها و دست‌اندازهای اتوبان افتاده یا پنچر شدند به‌گونه‌ای که تا چشم کار می‌کرد ماشین‌ها به‌دنبال یدک‌کش یا درحال پنچرگیری خودرو بودند که خود این عامل باعث ترافیک دوچندان روز برفی شده بود.
ویژه
مردی که به‌دنبال درگیری‌های انتخاباتی در گچساران زنی را به ضرب گلوله به قتل رسانده بود دستگیر شد.
زندانی 44ساله که به اتهام کلاهبرداری در زندان بزرگ تهران دوران محکومیت خود را سپری می‌کرد با علائم سرماخوردگی و مشکوک به کرونا جانش را از دست داد.
بارش شدید باران در روزهای اخیر باعث جاری شدن سیلاب در برخی از شهرهای کشور شد، اما در ایلام مرگ یک پسر جوان را نیز به همراه داشت.
راز ناپدید شدن دختر 21ساله کم‌توان ذهنی با بازداشت مردی آشنا و اعترافات او به فریب این دختر فاش شد.
پدر یکی از جانباختگان واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان هرمزگان:

هنوز وسایل شخصی دخترم را پس نداده‌اند

داخلی
بعد ازگذشت حدود 2.5سال از حادثه واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان دختر هرمزگانی در راه رفتن به اردوی فرزانگان و مرگ 9نفر در این حادثه هولناک، پیگیری خانواده قربانیان برای احقاق حق‌شان نتیجه و دادستان بندرعباس از تامین مبلغ دیه جانباختگان حادثه خبر داد.
سرایدار جوان پشت‌پرده سرقت میلیاردی از خانه ویلایی

سرایدار جوان پشت‌پرده سرقت میلیاردی از خانه ویلایی

سرایدار خانه ویلایی در نیاوران طراح نقشه سرقت میلیاردی از آنجا بود.
استفاده مردم خانی‌آباد نو از پل مکانیزه
روابط عمومی منطقه19 شهرداری تهران پیرو چاپ پیام مردمی با موضوع عدم‌فعالیت پل مکانیزه خانی‌آباد نو در ستون «با مردم» 30بهمن‌ماه پاسخ داده است: این پل که در 22آبان‌ماه جاری افتتاح و بهره‌برداری شده است تاکنون فعال بوده و شهروندان محترم محدوده خانی‌آباد نو از آن، جهت عبور ایمن از عرض بزرگراه شهیدتندگویان استفاده می‌کنند.
کوتاه از حادثه
پس از محتکرانی که اقدام به احتکار ماسک‌ها یا تولید مواد ضدعفونی کننده قلابی می‌کردند حالا نوبت به کلاهبرداران و تبهکاران رسیده تا با سوءاستفاده از جنجال کرونا، نقشه‌های خود را عملی کنند.