21
سه شنبه 30 مرداد 1397
شماره 7462
حوادث
23023622
02123023909
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
عضو سابق شورای یکی از شهرهای اطراف پایتخت که به اتهام قتل همسر دومش پایش به دادگاه کشیده شده بود توانست با پرداخت دیه، رضایت اولیای دم را که فرزندانش هستند جلب کند و از قصاص نجات یابد.
پلیس آگاهی
مردی که به بهانه مشاوره درسی، زن جوانی را فریب داده و وی را قربانی نقشه‌ سیاهش کرده بود دستگیر شد.

جست‌وجوی قربانیان در عروسی مرگبار

تلاش غواصان برای یافتن جسد فیلمبردار و قایقرانی که هنگام فیلمبرداری از عروس و داماد در سد شهرستان میانه غرق شده بودند، ادامه دارد.
جعل مدرک برای فراری‌ها

جعل مدرک برای فراری‌ها

جاعل حرفه‌ای که تخصصش جعل مدارک هویتی برای افراد فراری با جرایم سنگین بود در بندرعباس دستگیر شد. این مرد از اتباع کشور افغانستان است که با جعل مدارک شناسایی، خودش را ایرانی جا زده بود
با مردم
با مردم
با سلام. از روزنامه همشهری به خاطر انتشار گزارش روز یکشنبه 28مرداد درخصوص بازنشستگان صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنیم
2سارق حرفه‌ای که اردیبهشت امسال به جرم 50 سرقت دستگیر شده و به زندان افتاده بودند، با سپردن وثیقه آزاد شدند و یک روز پس از آزادی سرقت‌هایشان را از سر گرفتند.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
اختلاف قدیمی 2 فروشنده قلیان در پارک به درگیری هولناکی منجر شد و جان جوانی را گرفت. به گزارش همشهری‌، نیمه‌شب بیستم مرداد‌ماه امسال پسر 21ساله‌ای که در جریان درگیری در پارکی در شهرک ولیعصر به‌شدت مجروح شده بود
رسم غلط تیراندازی در یک مراسم خاکسپاری در دهلران 10مجروح برجای گذاشت. به گزارش خبرآنلاین، این حادثه در مراسم تشییع جنازه در یکی از روستاهای بخش موسیان از توابع شهرستان دهلران رخ داد.