25
یکشنبه 6 خرداد 1397
شماره 7394
حوادث
۲۳۰۲۳۶۲۲
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۰۹
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

با مردم

سلام. با اینکه طبق قانون اساسی تحصیل آحاد مردم از ابتدایی تا دیپلم رایگان است، اما در سال‌های گذشته با تاسیس مدارس غیرانتفاعی این حق تحصیل رایگان از مردم گرفته شده است.
ویژه
روابط عمومی شهرداری منطقه 9تهران، در پاسخ به گلایه شهروندان در روزنامه همشهری مورخه 29اردیبهشت 97با عنوان «کمبود روشنایی در ایستگاه‌های بزرگراه شهید آیت‌الله سعیدی و تأخیر اتوبوس در این مسیر» اعلام کرده است: به استحضار می‌رساند با توجه به بررسی‌های به‌عمل آمده کلیه ایستگاه‌های این بزرگراه دارای سیستم روشنایی بوده و به‌دلیل اهمیت موضوع به‌طور مداوم مورد بازدید و بازرسی قرار می‌گیرد.
جنایی
وقتی عاطفه ناپدید شد همه اهالی روستا دست به‌دست هم دادند تا او را پیدا کنند اما با پیدا شدن جسد بی‌جانش معلوم شد که او قربانی جنایتی مرموز شده است.

خواننده رپ معروف آزاد می‌شود

بر اساس قرار صادر شده متهم می تواند با سپردن وثیقه 600 میلیونی آزاد شود
پیگیری
آخرین نظریه کمیسیون پزشکی قانونی درباره علت مرگ ناپدری رپر معروف، او را در آستانه آزادی قرار داد. با اعتراض متهم به قرار بازداشت موقت، این اعتراض در دادگاه کیفری پذیرفته شد و او با سپردن وثیقه 600میلیون تومانی آزاد می‌شود.
پایان سرقت‌های سرهنگ قلابی

پایان سرقت‌های سرهنگ قلابی

مجرم سابقه‌دار خود را سرهنگ پلیس مبارزه با موادمخدر معرفی می‌کرد و با کمک همدستانش دست به سرقت از طعمه‌هایش می‌زد.
پرونده داعشی‌ها در دیوان‌عالی کشور
پرونده داعشی‌ها در دیوان‌عالی کشور
پرونده 8عضو گروه تروریستی داعش که به اتهام دست داشتن در حمله سال گذشته به مجلس و حرم امام خمینیره به اعدام محکوم شده بودند با اعتراض آنها به دیوان‌عالی کشور فرستاده شد.
کیفری
6مرد افغان که متهم‌اند در 2پرونده جداگانه دختری جوان و 2پسر خردسال را مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند با دستور قاضی دادگاه کیفری تحت پیگرد قرار گرفتند.

سوختن کارگری که آتش به پا کرد

کارگر انتقامجو در آتشی که به پا کرد، سوخت و جانش را از دست داد.

جراحی زیبایی به قیمت از دست دادن جان

زن 43ساله وقتی برای عمل جراحی زیبایی به یکی از کلینیک‌های تهران رفت، نمی‌دانست مرگ در انتظارش است.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
5 دانش‌آموز مشهدی بر اثر استفاده از قرص‌های غیرمجاز مسموم شدند. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار قادر کریمی فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: یک دانش‌آموز 12ساله مقطع دبستان همراه خود چند قرص غیرمجاز به مدرسه برده بود که بر اثر مصرف این قرص‌ها، خودش و 4 همکلاسی‌اش مسموم و روانه بیمارستان شدند.
پدر بزرگ وقتی دید نوه‌اش در استخر افتاده و با مرگ دست‌و‌پنجه نرم می‌کند تلاش کرد او را نجات دهد اما خودش نیز قربانی شد.
پسری 18ساله بر اثر برق‌گرفتگی جانش را از دست داد. به گزارش همشهری، این حادثه ساعت 16:20جمعه به مأموران کلانتری 140باغ فیض اعلام شد و مأموران برای بررسی موضوع در محل حادثه که مغازه‌ای در غرب تهران بود حاضر شدند.