• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
یکشنبه 6 خرداد 1397
کد مطلب : 17791
+
-

تجاوز؛ اتهام سنگین 6مرد افغان

6مرد افغان که متهم‌اند در 2پرونده جداگانه دختری جوان و 2پسر خردسال را مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند با دستور قاضی دادگاه کیفری تحت پیگرد قرار گرفتند. در نخستین پرونده 3مرد افغان متهم‌اند 2پسر بچه را در یک مکانیکی مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند و متهمان دومین پرونده 3افغان دیگر هستند که دختر جوانی را ربوده و به وی تجاوز کرده‌اند.

به گزارش همشهری، چندی قبل مرد جوانی با مراجعه به شعبه دوازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران از حادثه تلخی که برای پسر خردسالش اتفاق افتاده بود، خبر داد. او گفت: پسرم چند روز قبل وقتی در نزدیک خانه مان از جلوی یک تعمیرگاه موتورسیکلت می‌گذشت 3جوان افغان که در آنجا کار می‌کنند وی را داخل تعمیرگاه برده و مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند. با آغاز تحقیقات در این‌باره معلوم شد 3متهم پیش از حضور پلیس در آنجا متواری شده‌اند. با وجود این تحقیقات در این‌باره ادامه یافت. چند روز بیشتر از این شکایت نمی‌گذشت که مرد دیگری نیز به دادگاه مراجعه کرد و در اظهاراتی مشابه نشانی همان تعمیرگاه موتورسیکلت را داد و گفت پسر نوجوان وی نیز در آنجا مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. در این شرایط بود که به دستور قاضی ملکی 3متهم تحت پیگرد قرار گرفتند و ماموران پلیس آگاهی به‌دنبال یافتن مخفیگاه متهمان هستند.

دومین پرونده اما صبح دیروز در شعبه چهارم به ریاست قاضی اصغر عبداللهی تشکیل شد. شاکی این پرونده دختر جوانی بود که مدعی است 3مرد افغان نیمه شب جمعه وی را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند. شاکی درباره آنچه اتفاق افتاده بود گفت: مادرم از چند روز قبل بیمار و در بیمارستان بستری شد. شب بعد از آنکه کارهای مادرم را انجام دادم به طرف خانه به راه افتادم اما در همان حوالی بود که 3جوان افغان با تهدید چاقو من را به خانه کشاندند و در آنجا یکی از آنها من را مورد آزار و اذیت قرار داد و 2نفر دیگر فقط شاهد ماجرا بودند. وی ادامه داد: در این بین دور از چشم آنها گوشی تلفن همراهم را در آوردم تا با پلیس تماس بگیرم و کمک بخواهم اما یکی از آنها متوجه شد و گوشی‌ام را شکست. او تهدید کرد که من را به زیرزمین خانه می‌برد و به قتل می‌رساند اما آنقدر به او التماس کردم که چند ساعت بعد رهایم کرد.

به‌دنبال شکایت دختر جوان مأموران در عملیاتی ضربتی هر 3متهم را بازداشت کردند. آنها اما در جریان بازجویی‌های مقدماتی اتهام آزار و اذیت دختر جوان را انکار کردند. متهم اصلی گفت: هرچه شاکی می‌گوید دروغ است. او خودش به خانه ما آمد و گفت چون مادرش در بیمارستان بستری است به پول نیاز دارد. من هم 50هزار تومان به او دادم اما او می‌گفت این پول کم است و سر این موضوع با من درگیر شد. یکی از دو متهم دیگر نیز حرف‌های متهم اصلی را تأیید کرد و سومین متهم نیز گفت هنگام وقوع حادثه خواب بوده است. در چنین شرایطی قاضی دستور ادامه تحقیقات را صادر کرد و شاکی نیز به پزشکی قانونی معرفی شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید