۶
یکشنبه 17 دی 1396
شماره 7290
ادب‌وهنر
23023632
02123023904
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

منفعت دوسویه نمایش فیلم‌های جشنواره درشهرستان‌ها

یادداشت
هر وقت می‌خواهم درباره جزئیات گاهی متفاوت برگزاری جشنواره فیلم فجر نسبت به سایر جشنواره‌‌های سینمایی در دنیا حرف بزنم یا بنویسم این پیش‌فرض را در ذهنم تداعی می‌کنم
ویژه
رامین ناصرنصیر یکی از بازیگران سریال «شهرزاد» می‌گوید که فیلمبرداری فصل سوم این مجموعه تا نوروز سال آینده ادامه خواهد داشت.
کتاب
مراسم اختتامیه دهمین دوره جایزه جلال آل‌احمد عصر روز شنبه در تالار وحدت برگزار شد و برگزیدگان این جایزه ادبی معرفی شدند.

آینه باران

گزارشی از نمایشگاه دائمی آثار منیر فرمانفرماییان که به‌تازگی در یکی از تالارهای باغ‌موزه نگارستان افتتاح شده است
تجسمی
اگر در یکی دو سال گذشته گذرتان به باغ‌ماگر در یکی دو سال گذشته گذرتان به باغ‌موزه نگارستان افتاده باشد حتماً دیده‌اید که آنجا کارگران بسیاری مشغول کارند.وزه نگارستان افتاده باشد حتماً دیده‌اید که آنجا کارگران بسیاری مشغول کارند.
«جزیره سگ‌ها» از برلین به گلاسکو می‌رود

«جزیره سگ‌ها» از برلین به گلاسکو می‌رود

6روز پس از نمایش در افتتاحیه شصت‌و‌هشتمین جشنواره برلین، «جزیره سگ‌ها» از آلمان به اسکاتلند می‌رود تا چهاردهمین جشنواره گلاسکو را هم افتتاح کند.
فصل چهارم «فارگو» ساخته می‌شود
فصل چهارم «فارگو» ساخته می‌شود
هرچند خبر رسمی تمدید سریال نوآ هاولی اعلام نشده است اما مدیر شبکه تلویزیونی اف‌ایکس به‌تازگی گفته به بازگشت فصل چهارم «فارگو» در سال 2019خوش‌بین است.
PDF ادب‌وهنر
کوتاه ادب‌وهنر
آیین اختتامیه هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار با تقدیر از امرالله احمدجو در فرهنگسرای بهمن برگزار شد.
جمشید الوندی، فیلمبردار کهنه‌کار سینما که تعدادی از مهم‌ترین فیلم‌های تاریخ سینمای ایران با دوربین او ثبت شده است، شامگاه جمعه در 74سالگی از دنیا رفت.