56
شنبه 9 شهریور 1398
شماره 7748
همدان، زنجان، قزوین
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

واژگونی اتوبوس در آزادراه زنجان - تبریز

حادثه
برخورد یک دستگاه اتوبوس با خودرو وانت‌نیسان و سپس واژگونی آن در لاین جنوبی کیلومتر ۳۱ آزادراه زنجان به تبریز ۲۵ مصدوم برجا گذاشت.
اخبار ویژه
هیات وزیران استاندار جدید قزوین را تعیین کرد.
آیین رونمایی از محصولات فناورانه و افتتاح پروژه‌های دانشگاه زنجان با حضور منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.
فرماندار شهرستان قزوین به همراه ۵ بخشدار شهرستان طی بازدید میدانی چند بنای تاریخی بخش طارم را بررسی کردند.
یک داروساز همدانی موفق شده است داروی قوی ضد دردی بسازد که کاملاً گیاهی است و اثرگذاری خوبی دارد.
مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان همدان از وجود ۳۳ هزار و ۵۰۰ بازنشسته کشوری در استان همدان خبر داد و گفت: از سال ۹۷ تاکنون ۶۷ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه در اختیار بازنشستگان استان قرار گرفته است.

افتتاح 10 طرح ورزشی در قزوین

این طرح‌ها شامل 5 زمین چمن مصنوعی، 3 سالن ورزشی، یک خانه بدمینتون و یک ساختمان اداری با حضور وزیر ورزش به بهره‌برداری رسید
گزارش
خانه بدمینتون قزوین در مراسمی با حضور مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت بهره‌برداری شد.
بلاتکلیفی پسماندهای روی در زنجان

بلاتکلیفی پسماندهای روی در زنجان

رئیس هیات‌مدیره انجمن صنایع سرب و روی ایران: تغییر مدیران دولتی بزرگ‌ترین معضل مدیریت پسماندها در زنجان است
رشد و توسعه صنایع در بخش‌های مختلف به خصوص استفاده از تکنولوژی‌های روز برای تولید و فاصله گرفتن انسان‌ها از مواد طبیعی و گرایش به سمت ترکیبات شیمیایی به تدریج به آلایندگی‌های محیط‌زیست و مشکلی به نام آلودگی‌های خاک، آب، هوا و پسماندهای حاصل از فعالیت‌های صنعتی، بازیافت و دفع صحیح این مواد منجر شد.

کشاورزی همدان صنعتی می‌شود

کشاورزی
صنعت کشاورزی در استان همدان یکی از اصلی‌ترین و کهن‌ترین راه‌ها برای رونق اقتصاد است. این صنعت که سالیان دراز در این استان نخستین راه کسب درآمد افراد بوده است
PDF شنبه 9 شهریور ماه 1398
کوتاه همدان، زنجان، قزوین
حمام تاریخی بلور که از بناهای نادر به جا مانده از دوره‌های صفویه و قاجاریه است، اکنون در معرض تخریب قرار دارد و نقاشی‌های دیواری آن در حال از بین رفتن است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: در 3 سال و نیم گذشته با انعقاد ۳۳۸ قرارداد در شهرک‌های صنعتی در جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در کشور پیشگام هستیم.