55
شنبه 9 شهریور 1398
شماره 7748
فارس، بوشهر، کهکیلویه‌ و بویر‌ احمد
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

‌بازار صنایع دستی یاسوج پنج‌شنبه‌ها برپا می‌شود

خبرخوان
پنج‌شنبه‌بازار صنایع دستی یاسوج با حضور معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، جمعی از مدیران استانی و شهرستانی و تعدادی از هنرمندان صنایع دستی این استان افتتاح شد.
اخبار ویژه
برنامه اقدام ملی تولید و عرضه مسکن در استان فارس با حضور استاندار و مقامات محلی در شهر جدید صدرا رسما آغاز شد.
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که در سال گذشته 27 مورد غرق‌شدگی داشته‌ایم گفت: این رقم تا نیمه مرداد سال جاری 30 مورد بود
جشنواره ملی جبرئیل امین پنج‌شنبه ۷ شهریورماه با حضور ۲۴۳ حافظ قرآن از جمهوری اسلامی ایران، عراق، پاکستان، ایالت کشمیر و افغانستان در شیراز برگزار شد.
رئیس هلال احمر ممسنی به دلیل حضور خودرو هلال احمر در مجاورت شو تبلیغاتی نماینده ممسنی عزل شد.
معاون برنامه‌ریزی آموزشی و توان‌بخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی با اشاره به کمبود نیرو در مدارس استثنایی گفت: دانش‌آموزی بدون معلم و کلاس نخواهد بود.
هندوانه صادراتی با کیفیت عالی، به ازای هر کیلو حدود ۲۰۰ تومان از کشاورزان فارس خریداری می‌شود، اما در چرخه دلالی می‌افتد و در نهایت، با قیمتی بیش از ۶ برابر در بازار به مردم فروخته می‌شود.

تکمیل «منطقه ویژه» شمال بوشهر در اولویت

استاندار: تکمیل این پروژه نقش مهم و تاثیرگذاری در حل مشکل اشتغال دیلم دارد
استاندار بوشهر با تاکید بر توجه به اشتغال و رونق تولید گفت: اجرای منطقه ویژه شمال استان بوشهر به صورت ویژه در حال اجرا است و تکمیل این پروژه نقش مهم و تاثیرگذاری در حل مشکل اشتغال و رونق تولید دیلم دارد.
پالایشگاه‌ها؛ متهم ردیف اول آلودگی عسلویه

پالایشگاه‌ها؛ متهم ردیف اول آلودگی عسلویه

رئیس حفاظت محیط زیست عسلویه: پالایشگاه‌ها در مجاورت دو شهر نخل تقی و عسلویه قرار دارند و هر بویی که از فرایندهای مختلف متصاعد شود در صورت وزش باد به سمت عسلویه می‌رود
آلودگی هوای منطقه عسلویه قصه دیروز و امروز نیست. این معضل که ساکنان را تا مرز بیماری‌های کشنده هم پیش برده است، از زمان ایجاد پتروشیمی و پالایشگاه نفت این منطقه گریبان‌گیر آنها شده است.
تداوم تهدید خشکسالی در سرزمین آب‌های خروشان

تداوم تهدید خشکسالی در سرزمین آب‌های خروشان

کمبود زیرساخت‌های مهار و کنترل سیلاب در همه نقاط استان سبب تداوم تهدیدهای خشکسالی در کهگیلویه و بویراحمد شده است
آمار رسمی می‌گوید ۱۰ درصد نزولات جوی کشور در کهگیلویه و بویراحمد با یک درصد وسعت ایران می‌بارد و بخش عمده‌ای از این رواناب‌ها بدون استفاده از استان خارج می‌شود
تقویت زیرساخت‌های ارتباطی دشتستان
تقویت زیرساخت‌های ارتباطی دشتستان
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: با افتتاح 2 سایت تلفن همراه، زیرساخت‌های ارتباطی در منطقه گردشگری دشتستان تقویت شد.
بهره‌برداری از۱۵۴ پروژه عمران روستایی در بوشهر
مدیر کل بنیاد مسکن استان بوشهر از افتتاح ۱۵۴ پروژه عمران روستایی استان خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح‌ها ۲۱۹ میلیارد ریال در روستاهای استان بوشهر سرمایه‌گذاری شده است.
PDF شنبه 9 شهریور ماه 1398
کوتاه فارس، بوشهر، کهکیلویه‌ و بویر‌ احمد
مدیر کل انتقال خون استان فارس از کمبود همه گروه‌های خونی در این استان خبر داد.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: معتادان بهبودیافته استان بوشهر مهارت‌آموزی می‌شوند.
استاندار فارس گفت: سرمایه در گردش از جمله مشکلاتی است که واحد‌های اقتصادی همچنان با آن مواجهند و این مهم باید با همکاری دستگاه‌های مختلف برطرف شود.