54
شنبه 30 شهریور 1398
شماره 7764
البرز
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

چوب ترافیک  لای چرخ اورژانس

خبر
رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز با اشاره به مشکلاتی که ترافیک در خدمت‌رسانی اورژانس ایجاد می‌کند گفت: این مشکل با افزایش تعداد پایگاه‌های اورژانس هم حل نمی‌شود.
اخبار ویژه
فرصت‌های شغلی ایجادشده طی 5 ماه گذشته در منطقه ویژه اقتصادی پیام البرز نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد دو برابری نشان می‌دهد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز گفت: ترویج و تسهیل در توسعه کشت‌های گلخانه‌ای در البرز جزو اولویت‌های کاری جهاد کشاورزی است.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: در آستانه فصل پاییز ۲۰۰ هزار بوته گل داوودی در شهر کرج کاشته شده است.
‌رئیس حوزه قضایی بخش چهارباغ گفت: 2 عضو شورای اسلامی روستای قوهه به اتهام دریافت رشوه دستگیر شدند و همچنان در بازداشت به سر می‌برند.
نخ‌کشی یکی از شاخه‌های صنایع ‌دستی و هنر ظریفی است که می‌توان با بهره‌گیری از نوآوری و کنار هم قرار دادن رشته‌های رنگین نخ، به خلق آثار جالب توجهی پرداخت. «علی وزیری» هنرمند باسابقه‌ای است که با ایده‌پردازی و خلاقیت در این زمینه آثار بدیعی خلق کرده و به ثبت رسانده است.
شهردار کرج گفت: تنها 7 درصد زباله شهروندان کرجی به صورت تفکیک‌شده جمع‌آوری می‌شود. «علی‌اصغر کمالی‌زاده» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار‌کرد: در حال حاضر تنها 7 درصد زباله‌های تولیدی شهروندان کرجی از مبدأ تفکیک می‌شود و در نظر داریم با ارتقای سطح فرهنگ تفکیک زباله از مبدأ، این میزان را تا سال آینده به ۱۵ درصد برسانیم.

احیای 99 واحد صنعتی تا پایان سال

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز: تسهیلات بانکی در قالب طرح نوسازی و تسهیلات سرمایه در گردش با هدف تقویت و حمایت از صنایع کوچک اعطا می‌شود
تولید
البرز با داشتن بیش از 3500 واحد تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی و وجود بیش از 150 برند، به عنوان قطب صنعت در کشور مطرح است. تولیدات صنایع استان علاوه بر مصرف داخلی به دیگر کشورهای منطقه، حوزه اوراسیا، اروپا و آمریکای لاتین نیز صادر می‌شود. در حالی که این روزها بیکاری مشکل بزرگ کشور و با‌لطبع البرز است، این واحدهای صنعتی توانسته‌اند برای افراد بسیاری اشتغالزایی کنند و قشر زیادی از نیروی کار چشم امید به این واحدها دارند.

بازار نوشت افزار زیر ذره‌بین بازرسان

معاون فرمانداری کرج: درج نکردن قیمت، صادر نکردن فاکتور و رعایت نکردن قیمت مصوب و مطابق با نرخ متعارف اقلام، بیشترین تخلفات مشهود بوده است
معاون برنامه‌‌ریزی و توسعه فرمانداری کرج از تشدید نظارت بر بازار عرضه نوشت‌افزار، پوشاک، کیف و کفش در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد.

همه شهرستان‌های استان سبز می‌شوند

‌مدیرعامل شرکت گاز البرز: تا سال 1400 همه روستاهای استان از گاز برخوردار می‌شوند
‌مدیرعامل شرکت گاز البرز گفت: تا سال 1400 تمام روستاهای استان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند. «حسین تقی‌نژاد» در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به فرایند گازرسانی به مناطق صعب‌العبور استان اظهار کرد: گازرسانی به روستاهای سخت‌گذر و عب‌العبور استان مثل روستاهای محدوده چالوس و طالقان نیازمند تعامل بین دستگاهی و تخصیص اعتبار مناسب است.
PDF شنبه 30 شهریور 1398
کوتاه البرز
معمولا هر یک از ما دفترچه‌ای داریم که هنگام مراجعه به پزشک برای نوشتن نسخه از آن استفاده می‌کنیم. اطلاعاتی که در دفترچه در رابطه با بیماری و داروهای مورد استفاده نوشته می‌شود جایی ثبت نمی‌شود. در بیمارستان‌ها نیز شیوه همین است، در صورتی که اگر سیستمی وجود داشته باشد که بتواند این داده‌ها را برای هر شخص ذخیره‌سازی کند، هنگام ضرورت می‌توان از دل این داده‌ها اطلاعات بسیار باارزش استخراج کرد.
پیش‌دبستانی یکی از مقاطع تحصیلی ویژه گروه سنی 3 الی ۶ سالگی است که در آن به کودکان مفاهیم و مطالب مورد نیاز برای ورود به مدرسه به زبان هنر و بازی آموزش داده می‌شود.
رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: برای 21 واحد صنفی فروش و تعمیر تلفن همراه در البرز اخطاریه پلمب صادر و 277 گوشی تلفن همراه و لوازم جانبی موبایل مشکوک به سرقتی کشف شد.