54
شنبه 25 خرداد 1398
شماره 7685
البرز
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

عرضه شکر ۳۴۰۰ تومانی در البرز

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز: با متخلفان توزیع شکر برخورد می‌شود
خبر
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز با اشاره به عرضه شکر با نرخ مصوب در استان، گفت: با متخلفان برخورد می‌شود.
اخبار ویژه
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: امسال 7 پارک محله‌ای جدید کلنگ‌زنی می‌شوند و تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسند.
در صورت احساس مسئولیت بیشتر و همگانی در حفظ منابع طبیعی و محیط زیست می توان امید داشت که حل معضلات و چالش های زیست محیطی مرتفع شده و محیطی سالم برای نسل های آینده داشته باشیم.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی البرز گفت: اهالی روستاهای استان با تماس با سامانه 122 می‌توانند مشاهدات خود در خصوص انشعابات غیرمجاز را گزارش دهند تا اقدامات لازم برای برخورد با متخلفان صورت بگیرد.
مدیر کل کتابخانه‌های عمومی البرز گفت: 1100 نسخه کتاب از سوی سازمان ملی استاندارد ایران به کتابخانه‌های عمومی استان اهدا شد.
رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان البرز گفت: 2938 کیلوگرم انواع فرآورده‌های خام دامی فاسد در ماه مبارک رمضان امسال در استان معدوم‌سازی شد.
«یلدا رشوند آوه» نوجوان 12 ساله کرجی از 7 سالگی عکاسی حیات‌وحش را در کنار پدرش که وی نیز در این رشته فعالیت می‌کند، آغاز کرده و در سن 9 سالگی به عنوان «کوچک‌ترین عکاس حیات‌وحش ایران» شناخته شده است.
قیمت خودرو که در ماه‌های اخیر افزایش بی‌سابقه‌ای را تجربه کرده بود، این روزها روند کاهشی به خود گرفته است.

اختصاص 4 هزار میلیارد ریال به راه‌های البرز

3 هزار میلیارد ریال از این اعتبار به تکمیل قطعه یک آزادراه تهران‌شمال مربوط می‌شود
آخرین خبر
پس از سفر هفته جاری معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به البرز، نامه تخصیص 4 هزار میلیارد ریال اعتبار برای توسعه راه‌های این استان ابلاغ شد.

شهردار کرج: ماده ۵۵ قانون مدیریت پسماند به‌خوبی اجرا نمی‌شود

شهردار کرج با بیان این‌که مدیریت پسماندها تنها از وظایف شهرداری‌ها نیست، گفت: امروز ماده ۵۵ قانون در خصوص مشارکت دستگاه‌های اجرایی کشور در زمینه ساماندهی و مدیریت پسماندها به‌خوبی اجرا نمی‌شود.
مشکلات زیرساختی مسکن مهر هشتگرد رفع می‌شود

مشکلات زیرساختی مسکن مهر هشتگرد رفع می‌شود

عضو هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید هشتگرد گفت: تا 2 ماه آینده مشکلات زیرساختی واحدهای فاز 7 مسکن‌ مهر شهرجدید هشتگرد حل می‌شود.
حمایت مالی از رونق صنایع دستی
حمایت مالی از رونق صنایع دستی
مدیر کل میراث فرهنگی استان البرز گفت: صنایع دستی قدمت بسیار طولانی دارد که سابقه آن به حداقل ۲ هزار و ۷۰۰ سال پیش از میلاد می‌رسد.

افزایش سهمیه کشت کلزا در البرز

خبر
رئیس سازمان جهاد کشاورزی البرز گفت: سهمیه استان در اراضی کشت کلزا 1500 هکتار بود که امسال به 3 هزار هکتار افزایش پیدا کرد.
PDF شنبه 25 خرداد 1398
کوتاه البرز
مدیر کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای البرز اعلام کرد: ۲۲ هزار و 634 حلقه لاستیک از تیرماه سال گذشته تاکنون در بخش ناوگان حمل بار و مسافر استان توزیع شده است.
ویژگی هنر کاریکاتور این است که بسیار سریع با مخاطب ارتباط برقرار می‌کند و برخلاف نقاشی که بیشتر جنبه شخصی دارد، کاریکاتور از ابعاد اجتماعی و مفهومی قوی‌تری برخوردار است.
معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری فردیس از وجود 4 آبادی بدون دهیاری در شهرستان فردیس خبر داد.
رعایت بهداشت از جمله موارد پراهمیتی است که علاوه بر کمک به بهبود زندگی شخصی افراد در جامعه نیز تأثیرگذار خواهد بود؛ حفظ اصول و نکات بهداشتی کمک می‌کند تا افراد جامعه از بعد روحی و روانی نیز تحت تاثیر قرار گرفته و در آرامش روانی زندگی خود را ادامه دهند.