06
چهار شنبه 1 شهریور 1402
شماره 8864
اقتصاد 1
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

جوان‌سازی صنعت هوایی

چهره روز
صنعت هوایی کشور با وجود 4دهه تحریم‌های سخت و طاقت‌فرسا، همچنان در تلاش است تا محدودیت‌ها را خنثی کند.
ویژه
269شهر ایران در معرض تنش آبی قرار دارند و دولت سیزدهم با 85طرح اورژانسی درصدد عبور از این وضعیت است حال آنکه چالش اصلی میزان بالای مصرف سرانه آب در کشور است،
مالیات
صفدر کشاورز، معاون سازمان ثبت اسناد و املاک کشور می‌گوید: در نتیجه جلسه‌ای بین سازمان امور مالیاتی، دیوان محاسبات و سازمان ثبت احوال کشور تاکنون 107هزار مالک خانه‌های بالای 20میلیارد تومان شناسایی شده‌اند و پس از استعلام و تأیید سازمان ثبت اسناد کشور، اسامی آنها به سازمان امور مالیاتی برای ابلاغ میزان مالیات فرستاده می‌شود.

عمق‌یابی نزول 110روزه بورس

آمارها نشان می‌دهد افت قیمت سهام 50شرکت طی 110روز گذشته بیش از 2برابر شاخص بورس بوده است
بورس
آمار‌ها نشان می‌دهد میزان نزول قیمت سهام بعضی از شرکت‌ها در بورس بیش از میزان نزول شاخص در 110روز گذشته بوده و حتی قیمت سهام بیش از 50شرکت تا دو برابر میزان افت شاخص نزول کرده است.
افشای راز کاهش صادرات ایران

افشای راز کاهش صادرات ایران

ارزش دلاری صادرات ایران از ابتدای فروردین تا 25مرداد سال‌جاری 8درصد ریزش داشته و به 18.7میلیارد دلار رسیده است.
افزایش تولید نفت ایران
وزیر نفت گفت: ظرفیت تولید نفت خام ما هم‌اکنون 3میلیون‌و۸۰۰هزار بشکه در روز است و از نظر عملکرد و با توجه به گزارش شرکت ملی نفت ایران، تولید نفت ما 3میلیون‌و۲۰۰هزار بشکه در روز است که البته همکاران ما قول داده‌اند تا پایان شهریورماه تولید نفت ما به ۳میلیون‌و۴۰۰هزار بشکه در روز برسد.
PDF اقتصاد 1
کوتاه اقتصاد 1
بهمن عبداللهی، عضو شورای بورس: هنوز روی اصل سهام عدالت اختلاف وجود دارد، آیین‌نامه معاملاتی سهام عدالت هم در حال بررسی است و تاکنون 3-2جلسه در مورد سهام عدالت در شورای بورس برگزار شده، اما هنوز به نتیجه‌ای نرسیده است.
محمد کشتی‌آرای، رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر: معاملات مدرن در کنار مبادلات سنتی لازم است و امروز مردم می‌توانند با اطمینان از عیار و اصالت و حتی با سرمایه‌های بسیار خرد ۳۰۰ هزار تومانی از بورس کالا، گواهی شمش طلا بخرند.